جستجو برای:
سبد خرید 0
  • خدمات ما
    • منتورینگ
    • طراحی سایت
    • بیزینس پارتی
    • تبلیغات
  • دوره ها
  • وبلاگ
  • تماس با ما
    • info@instapasio.ir

      09031602949

      کانال تلگرام
      اینستاگرام
  • خدمات ما
    • منتورینگ
    • طراحی سایت
    • بیزینس پارتی
    • تبلیغات
  • دوره ها
  • وبلاگ
  • تماس با ما
    • info@instapasio.ir

      09031602949

      کانال تلگرام
      اینستاگرام
  • خدمات ما
    • منتورینگ
    • طراحی سایت
    • بیزینس پارتی
    • تبلیغات
  • دوره ها
  • وبلاگ
  • تماس با ما
    • info@instapasio.ir

      09031602949

      کانال تلگرام
      اینستاگرام
ورود / عضویت
0

وبلاگ

instapasio > وبلاگ اصلی > اینستاگرام > آنالیز اینستاگرام

آنالیز اینستاگرام

21 مرداد 1402
ارسال شده توسط تیم سئو پاسیو
اینستاگرام

کلید موفقیت شما در دستان توانای اینسایت اینستاگرام

مقدمه

امروزه شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام نه تنها یکی از پرطرفدارترین و پرکاربرترین شبکه‌های اجتماعیست، بلکه تبدیل به بخشی جدایی‌ناپذیر از زندگی افراد نیز شده که در مسائلی مانند پیدا کردن کار، ایجاد روابط اجتماعی و دوست‌یابی و بسیاری زمینه‌های دیگر نقش دارد. 

مهم‌تر از همه اینکه اینستاگرام مدتیست به چیزی فراتر از یک شبکه‌ی اجتماعی تبدیل شده و بسیاری از افراد کسب‌وکار، تجارت و به‌طور کلی درآمدزایی را از طریق این شبکه انجام می‌دهند؛ بنابراین، اگر شما هم به‌دنبال کسب درآمد و تبلیغ کار خود در اینستاگرام هستید، بسیار مهم است که با مفاهیمی مانند آنالیز اینستاگرام، ادمین اینستاگرام و بسیاری چیزهای دیگر آشنا باشید.

امدادهایی از پشت پرده‌ی اینستاگرام

همان طور که مشخص است، آنالیز اینستاگرام به‌معنای تجزیه و تحلیل صفحه‌‌ی شما و پیدا کردن نقاط قوت و ضعف آن است. 

با یافتن نقاط ضعف پیج خود می‌توانید آن‌ها را بهبود داده و استراتژی بهتری در پیش بگیرید تا بیشتر توجه مخاطبان را جلب کند. در واقع آنالیز اینستاگرام را می‌توانید همچون یک مشاور فروش برای فروشگاهی بزرگ در نظر بگیرید که ایرادات و نکته‌هایی که لازم است برای کسب مشتری بیشتر رفع شوند را به شما انتقال می‌دهد.

اینستاگرام اصولا بر پایه‌ی چند الگوریتم خاص کار می‌کند. حتما شما هم متوجه شده‌اید با آنکه گاهی پست‌هایی تعداد لایک‌های برابری دارند؛ فقط یکی از آن‌ها تبدیل به ترند می‌شود و در بخش اکسپلورر اینستاگرام قرار می‌گیرد، اما دیگری نه! این یکی از شرایطیست که آنالیز اینستاگرام می‌تواند به کمک شما بیاید.

با آنالیز پست‌ها و به‌طور کلی صفحه‌ی خود متوجه می‌شوید که تا چه حد طبق علائق و خواست الگوریتم‌های اینستاگرام و کاربران عمل کرده‌اید.

در ادامه با جزئیات بیشتری درباره‌ی روش‌ها و کارکرد آنالیز اینستاگرام صحبت می‌کنیم. جالب است بدانید که در اینستاگرام ۲۰۰ میلیون اکانت بیزینس وجود دارد؛ احتمالا با دانستن این عدد بیشتر متوجه می‌شوید که تا چه حد آنالیز اینستاگرام در داشتن صفحه‌ای موفق مؤثر است.

ادمین اینستاگرام چه کاری انجام می‌دهد؟

اعداد و آماری که با ما حرف می‌زنند

تاثیر آنالیز اینستاگرام، بر کسب‌وکار اینترنتی شما آنجایی بهتر مشخص می‌شود که بدانیم آنالیز اینستاگرام در واقع ‌به‌معنی تحلیل اعداد و ارقامِ اینستاگرام، تعداد لایک‌ها، کامنت‌ها، مشاهدات، فالوئرها و بسیاری چیزهای دیگراست. 

با تحلیل این اعداد و مقایسه‌ی آن‌ها در طول زمان می‌توانید بفهمید که:

اولا- روند پیشرفتتان چگونه بوده است؟ 

دوما- پیجتان چه نقاط ضعفی دارد؟ 

سوما- مخاطبان شما به کدام محصول یا خدمت شما بیشتر جذب می‌شوند و از آن رضایت بیشتری دارند؟

این مسائل حاکی از آن است که هیچ کسب‌وکار موفقی نمی‌تواند در اینستاگرام وجود داشته باشد مگر آنکه از آنالیز اینستاگرام به‌صورت درست و همیشگی استفاده کند.

از اینسایت تا تسخیرِ فضای اینستا

روش‌های مختلفی برای آنالیز اینستاگرام وجود دارد، از بخش اینسایت یا insights- که در واقع ابزار خود اینستاگرام برای آنالیز است- بگیرید تا اپلیکیشن‌ها و نمودارها و جدول‌های مختلفی که در این زمینه استفاده می‌شوند. در واقع هر یک از این نرم‌افزارها توضیحات و جزئیات متفاوتی در اختیار شما قرار می‌دهند که باعث شناخت بیشتر شما از مشتریانتان می‌شوند.

اگرچه هر کدام از این ابزارهای آنالیز اینستاگرام محدودیت‌های مخصوص به خود را دارند، بهترینشان آن‌هایی هستند که قادرند جزئیات، آمار و ارقام بیشتری را در اختیار شما قرار دهند.

آنالیز پست‌ها 

شاید مهم‌ترین و جذاب‌ترین بخش اینستاگرام، بخش پست‌ها باشد، جایی که بیشترین بازدید و توجه را به خود اختصاص خواهد داد؛ اما آنالیز پست اینستاگرام به چه معناست؟ 

آنالیز پست‌های صفحه‌ی اینستاگرام شما یعنی بررسی و تحلیل دو مساله‌ی مهم: 

  • تعداد لایک‌ها، جنسیت و سن لایک‌کنندگان و کامنت‌گذاران:‌ این تحلیل به شما آگاهی بیشتری از مخاطبین و خریداران خدمات شما می‌دهد.
  • بررسی کیفیت محتوای پست‌ها: در این بخش بررسی می‌شود که محتوای تولیدی شما چه کیفیتی دارد. آیا از ویدئو و تصاویر گرافیکی استفاده کرده‌اید؟ کپشن جذاب و همراه با CTA برای پست خود نوشته‌اید؟ آنالیز این موضوعات به شما درک بهتری از کیفیت تولید محتوا خواهد داد و باعث می‌شود هرچه بیشتر به سمت تولید محتوای حرفه‌ای حرکت کنید.

آموزش نصب اینستاگرام به ۵ روشِ فوقِ حرفه‌ای

آنالیز استوری‌ها

بخش استوری اینستاگرام جزو بخش‌هایی است که از ابتدا در این شبکه‌ی اجتماعی وجود نداشت؛ اما بعد از اضافه شدن به یکی از محبوب‌ترین بخش‌های اینستاگرام تبدیل شد؛ بنابراین آنالیز استوری اینستاگرام نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. 

در آنالیز استوری اینستاگرام به چند مساله‌ی مختلف توجه می‌شود:

  • تعداد بازدیدکنندگان استوری در طول ۲۴ ساعت: این یکی از مهم‌ترین مسائل در آنالیز اینستاگرام به حساب می‌آید. پیج‌های موفق به‌طور معمول  بازدید استوری بیشتری نسبت به تعداد فالوئرهای خود دارند. در واقع هرچه تعداد بازدید استوری‌ها بیشتر از تعداد فالوئرها می‌شود، نشان از علاقه‌ی مخاطبین و ارسال شدن استوری توسط آن‌ها به دیگران است.
  • بررسی محتوایی استوری: استوری زمان کوتاهی دارد و این بستگی به خلاقیت شما دارد که در زمان کوتاه چگونه مخاطب را جذب کنید. آنالیز محتوایی استوری در واقع بررسی عواملی مانند استفاده از عکس‌ها و موسیقی مناسب و… است.

آنالیز هشتگ‌ها

در واقع هشتگ در اینستاگرام راهیست برای اینکه شما بتوانید مخاطبین مختلفی را جذب کنید. هشتگ‌گذاری تخصصیست بسیار مهم و جالب. در هشتگ‌گذاری باید خلاقیت زیادی داشته باشید؛ به‌طور مثال فرض کنید شما قصد فروش کفشی را دارید و عکس آن را هم در پیج خود گذاشته‌اید. حالا باید خلاقانه فکر کنید و به جز هشتگ کفش بتوانید از هشتگ‌هایی استفاده کنید که به ظاهر به کفش مربوط نیستند؛ اما در نهایت مخاطبین را به سمت پست شما جلب می‌کنند. آنالیز هشتگ اینستاگرام در واقع تحلیل و بررسی موفقیت شما در زمینه‌ی موضوعاتیست که گفته شد. 

شما با تحلیل هشتگ‌های اینستاگرام می‌توانید به نوع مخاطبان و همچنین پراکندگی آن‌ها و این نکته که آن‌ها از سرچ کردن چه هشتگ‌هایی به پست شما رسیده‌اند متوجه سلائقشان شوید؛ پس هرگز بخش هشتگ اینستاگرام را دست کم نگیرید.

آنالیز محتوایی

توجه به الگوریتم‌های اینستاگرام برای جلب مخاطب بسیار حائز اهمیت است. شما می‌توانید با رعایت قواعد هشتگ‌گذاری، کپشن‌نویسی و CTA و اصول مربوط به الگوریتم‌های اینستاگرام، مخاطبان بیشتری جذب کنید؛ اما باز هم این‌ها جایگزین محتوای دقیق، جذاب و گیرا نخواهد شد.

چگونگی تولید محتوای حرفه‌ای بیش از هرچیز بستگی به موضوعی دارد که شما می‌خواهید روی آن کار کنید؛ اما همواره استفاده از تصویر، موسیقی و ویدئو را مدنظرتان قرار دهید. هرکدام از این‌ها به تنهایی و بدون دیگر پارامترها نمی‌تواند به میزان لازم، مخاطبان را به خود جلب کند؛ زیرا امروزه هرکس با شکلی خاص از محتوا ارتباط برقرار می‌کند؛ یک نفر عاشق خواندن متن‌های جذاب است، دیگری کشته‌مرده‌ی ویدئو و عده‌ای دیگر هم حاضر نیستند لذت گوش دادن به موسیقی و پادکست را با تماشای تمام ویدئوهای دنیا عوض کنند؛ بنابراین همواره در محتواهای تولیدی خود از تمام پارامترها استفاده کنید. این مساله باعث می‌شود شما در آنالیز محتوا نمره‌ی بهتری کسب کرده و مخاطبان بیشتری جذب کنید.

نکته‌ی اصلی در ترکیب انواع محتوا این است که هر کدام از المان‌هایی که با هم ترکیب کرده‌اید، به‌صورت مستقل هم بتوانند پیام اصلی پست شما را منتقل کنند. مثلا فقط با خواندن کپشن مخاطب دستگیرش شود که شما در پستتان چه برای گفتن داشته‌اید؛ یا سعی کنید ویدئویی که تولید می‌کنید بی‌صدا هم قابل درک کردن باشد. برای این منظور می‌توانید از زیرنویس استفاده کنید یا با تصاویر و شکل‌ها مفهوم را منتقل کنید.

بامزه‌ها و رنگارنگ‌های برنامه اینستاگرام

آنالیز کمپین 

کمپین اینستاگرام، قابلیتی است که اینستاگرام برای صاحبین کسب‌وکارها طراحی کرده تا با استفاده از کمپین اینستاگرام بتوانند محصول و خدمات خود را معرفی و تبلیغ کنند.

چند نوع کمپین اینستاگرامی وجود دارد که شما با توجه به نیاز خود می‌توانید از هرکدام استفاده کنید.

آنالیز کمپین اینستاگرام به شما قدرت تحلیل وضعیت و افزایش فروش، اگاهی تقریبی از تعداد علاقمندان به خدمات و محصولاتتان و همچنین علاقه‌مندی‌های آنان را می‌دهد. همچنین کمک می‌کند نقاط ضعف کسب‌وکارتان را پیدا کنید.

در ادامه با انواع کمپین‌های اینستاگرامی آشنا می‌شوید:

  • کمپین فروش و تبلیغات: این کمپین که بیشتر برای محصولاتی که تعداد کمی از آن‌ها دارید استفاده می‌شود. این کمپین معمولا در تعطیلات مناسبتی و ایام خاص بیشترین استفاده را دارد. شما با در نظر گرفتن کد تخفیف یا شرایط هیجان‌انگیز دیگری کمپین خود را آغاز می‌کنید تا مشتریان برای خرید محصول شما در طول دوره‌ای که مشخص کرده‌اید، بیشتر ترغیب شوند.
  • کمپین رقابتی: در این نوع کمپین با درنظر گرفتن یک بازه‌ی کوتاه‌مدت برای کمپین، از مشتریان دعوت می‌کنید با ارسال ایمیلِ دوستان و آشنایانشان یا تگ کردن آن‌ها از تخفیف بهره‌مند شوند. این کمپین منجر به افزایش بازدید از پیج شما و همچنین تعداد فالوئرها خواهد شد.
  • کمپین ارائه‌ی محصولات: این روش برای آن دسته از محصولاتتان که هنوز به بازار عرضه نکرده‌اید مناسب است. در این نوع کمپین شما از قبل تاریخی را برای عرضه‌ی محصول خود تعیین و اطلاع‌رسانی می‌کنید. این موضوع باعث می‌شود مخاطبینتان، شما را به دیگران نیز پیشنهاد دهند و همچنین هیجان بیشتری برای رونمایی از محصول شما داشته باشند.

اینسایت اینستاگرام

اینسایت اینستاگرام، یکی از معروف‌ترین ابزارها برای آنالیز اینستاگرام است. این ابزار که در خود اپلیکیشن اینستاگرام قرار دارد اطلاعات مفیدی درباره‌ی صفحه‌ی شما، افرادی که شما فالو می‌کنید و تعداد لایک‌ها به شما ارائه می‌دهد. این قابلیت برای تمام اکانت‌های بیزینس و کریتور در دسترس است و فقط کافی است اکانت خود را به اکانت بیزینس یا کریتور تغییر داده و سپس به بخش تنظیمات رجوع کنید.

بخش های مختلف اینستایت اینستاگرام

اینسایت اینستاگرام از بخش‌های مختلفی تشکیل شده که هرکدام اطلاعات و آمارهای متنوعی را در اختیار شما قرار می‌دهند. در ادامه این بخش‌ها را معرفی می‌کنیم:

  • نمایش مکان زندگی مخاطبان:  اینسایت اینستاگرام این قابلیت را دارد که به تفکیک نشان دهد که فالوئرهای شما در کجا زندگی می‌کنند. این امکان را می‌توانید بر اساس بازه‌های زمانی مرتب کنید؛ یعنی نمایش مخاطبین شما در ماه گذشته، در دو ماه گذشته و… .
  • نمایش سن و جنسیت مخاطبین: اینسایت همچنین سن مخاطبان شما و جنسیت آن‌ها را برای شما به نمایش می‌گذارد. این یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های اینسایت است که در آنالیز اینستاگرام شما بسیار مؤثر است.
  • نمایش تعداد لایک و فالوئرها: تعداد لایک‌ها و همچنین تعداد فالوئرهای شما به‌صورت روزانه، هفتگی و به‌طور کلی در این قسمت قابل مشاهده است. با این روش می‌توانید از پیشرفت و افزایش فالوئر صفحه‌ی خود و همچنین سرعت این افزایش مطلع شوید.
  • نمایش بیشترین کامنت‌های تکراری: این یکی از بهترین قابلیت‌های اینسایت به حساب می‌آید؛ چرا که شما وقتی از بیشترین کامنت تکراری در پست‌ها آگاه باشید، بیشتر با سلیقه‌ی مخاطبین خود و آنچه  آن‌ها از صفحه‌ی شما انتظار دارند، آشنا خواهید شد.

یاوران دسکتاپی همیشه در صحنه برای آنالیز اینستاگرام

علاوه بر اینستایت، نرم‌افزارهای دیگری هم وجود دارند که با آن‌ها می‌توانید اینستاگرام را آنالیز کنید. بعضی از این نرم‌افزارها قابلیت اجرا روی دسکتاپ کامپیوتر را نیز دارند. در ادامه ۲تا از کاربردی‌ترین این نرم‌افزارها را معرفی می‌کنیم:

  • Iconosquare: این نرم‌افزار به شما امکان آنالیز رفتار اجتماعی پیج خودتان را می‌دهد. در واقع با این نرم‌افزار شما متوجه می‌شوید که دیگران چه نظراتی راجع به کسب‌وکار شما دارند. همچنین این برنامه به شما امکان برنامه‌ریزی برای زمان انتشار پست‌ها را نیز می‌دهد. از دیگر امکانات آن باید به مشخص‌کردن بیشترین ترندهای صفحه‌ی شما، تعداد بازدیدها و …. اشاره کرد.
  • Crowdfire: این اپلیکشن یکی از بهترین اپلیکیشن‌ها برای آنالیز اینستاگرام خصوصا در بخش تولید محتواست. به‌وسیله‌ی این اپلیکیشن شما می‌توانید پست‌های خود را زمان‌بندی کنید، عملکرد آن‌ها را اندازه‌گیری کنید و نام تجاری خود را ردیابی کنید تا اگر کسی درباره‌ی برند شما مطلبی منتشر کرده از آن آگاه شوید. همچنین این نرم‌افزار آنالیز اینستاگرام، محتواهای مرتبط با پیج شما را در سراسر اینترنت نمایش می‌دهد تا بتوانید از ترندهای روز با خبر شوید و برای انتشار پست‌های جدید ایده بگیرید. این قابلیت به صاحبین کسب‌وکار کمک می‌کند تا افق دید خود را هنگام طراحی استراتژی محتوای اینستاگرامتان گسترش دهند.

نیروهای کمکی سوار بر اسمارت فون برای آنالیز اینستاگرام

علاوه بر نرم‌افزارهایی که در بالا به آن‌ها اشاره شد، تعداد زیادی اپلیکشن نیز وجود دارد که قابلیت نصب روی تلفن‌های هوشمند را دارند. هرکدام از این اپلیکیشن‌ها قابلیت‌ها و امکانات مخصوصی از قبیل این‌ها را دارند:

  • آنالیز محتو
  • نمایش ترندها
  • تفکیک مخاطبان براساس فاکتورهای مختلف
  • راهنمایی برای طراحی استراتژی فروش:
  • و… .

بهترین اپلیکیشن‌های مخصوص اسمارت فون‌ها برای آنالیز اینستاگرام را در ادامه می‌توانید مشاهده کنید

  • Hootsuite Analytics؛
  • Creator Studio؛
  • Iconosquare؛
  • Keyhole؛
  • Phlanx.

آنالیز اکانت های اینستاگرام رقبای اینستاگرامیمان

در دنیای امروز، شناخت از رقبای تجاری یکی از مهم‌ترین اصول به شمار می‌رود. در کسب‌وکارهای آنلاین این مساله حتی بیشتر نیز احساس می‌شود. یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که باید درباره‌ی صفحه‌ی اینستاگرام خود در نظر بگیرید، آنالیز رقبایتان است. 

در آنالیز رقبا باید حواستان به بسیاری از موضوعات، از جمله نکات زیر باشد:

  • تعداد فالوئرهای رقبا: بسیار مهم است که از تعداد فالوئرهای رقبای خود آگاه باشید و روند صعودی یا نزولی بودن آن‌ها را بررسی کنید. همچنین باید علائق و صفحاتی که فالوئرهای رقیبان شما دنبال کرده‌اند  را هم بیابید تا بتوانید در جذب فالوئر موفق‌تر عمل کنید. دانستن صفحاتی که فالوئرهای رقبا دنبال می‌کنند در تصمیم‌گیری‌های آتی برای چیدمان استراتژی محتوا و همچنین تبلیغات کمک‌کننده خواهد بود. همچنین لازم است پست‌ها و محتواهای تولیدی رقبا را زیر نظر داشته باشید تا همواره یک قدم از آن‌ها جلوتر باشید.
  • هشتگ‌گذاری و سیاست‌های هشتگ‌گذاری رقبا: هشتگ‌گذاری رقبای شما، نشان از سیاست‌های آینده‌ی آن‌ها دارد؛ بنابراین، باید به دقت هشتگ‌ها و اهدافی که این هشتگ‌ها دنبال می‌کنند را زیر نظر بگیرید.
  • محتوایی که تولید می‌کنند: محتوای تولیدی رقبای شما دقیقا می‌تواند نقطه‌ی قوت شما به حساب بیاید! بله اگر بتوانید در محتوایی که تولید می‌کنید هم محتوای رقیبان را بگنجانید و هم از خود ایده‌پردازی کنید شما همزمان هم آنچه آن‌ها دارند را به مخاطبان ارائه می‌دهید و هم چیزهایی بیشتر، پس انتخاب شما از سمت مخاطبین عاقلانه‌تر خواهد بود.

سؤالات متداول

  1. آیا سیو کردن پست‌ها توسط مخاطبین باعث افزایش فالوئر می‌شود؟

بله! هرچه تعداد سیوهای یک پست بیشتر باشد، امکان ترند شدن آن پست و در نتیجه بازدید از آن بیشتر است؛ بنابراین هرچه افراد بیشتری پست‌های شما را سیو کنند، امکان بیشتر شدن فالوئرهای شما وجود دارد.

  1. آیا هر روز باید در صفحه‌مان پست بگذاریم؟

جواب این سؤال مشخص نیست! بهتر است صفحه‌ی اینستاگرام فعالی داشته باشید؛ اما اگر فقط کمیت‌ پست‌های شما زیاد اما کیفیت آن‌ها کم باشد، در افزایش مخاطبین بی‌

سفارش طراحی سایت
سفارش طراحی سایت
بعدی ادمین اینستاگرام چه کاری انجام می‌دهد؟

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
دسته‌ها
  • اینستاگرام
  • تبلیغات
  • ترفندهای سایت
  • دیجیتال مارکتینگ
  • سئو سایت
  • سایت
  • کسب و کار
  • وردپرس
درباره ما

تیم تخصصی پاسیو، در تمامی مراحلِ مشاوره، آموزش، ایده ‌پردازی و ایجاد بستر فعالیت با شما همراه خواهد بود؛ تا فضایی پویا برای ایده‌ پردازی و مشارکت صاحبان کسب و کارها در فضای دیجیتال و غیر دیجیتال ایجاد کند. در شرکت دیجیتال مارکتینگ پاسیو می توانید یک سیستم فروش آنلاین با تمرکز بر برندسازی در فضای دیجیتال داشته باشید و در جهت رشد بیزینس، جذب مخاطب و فروش گام بردارید.

دسترسی سریع
  • دوره ها
  • وبلاگ
خدمات ما
  • منتورینگ
  • طراحی سایت
  • بیزینس پارتی
شبکه های اجتماعی
Instagram Telegram

شماره تماس:

09031602949

نماد ها :

تمامی حقوق این وبسایت مطعلق به اینستاپاسیو | instapasio می باشد.
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
ارسال به ایمیل
https://instapasio.ir/?p=178331
ورود
با شماره موبایل
آیا هنوز عضو نشده اید؟ اکنون ثبت نام کنید
بازنشانی رمزعبور
با شماره موبایل
ثبت نام
قبلا عضو شده اید؟ اکنون وارد شوید
محافظت شده توسط   
خدمات پاسیو
دسته بندی بلاگ
دوره های من
خدمات پاسیو
دسته بندی بلاگ

اینستاگرام

  • 29 نوشته

تبلیغات

  • 3 نوشته

ترفندهای سایت

  • 8 نوشته

دیجیتال مارکتینگ

  • 11 نوشته

سئو سایت

  • 13 نوشته

سایت

  • 10 نوشته

کسب و کار

  • 2 نوشته
دوره های من
برای مشاهده خریدهای خود باید وارد حساب کاربری خود شوید
Instagram Telegram
مرورگر شما از HTML5 پشتیبانی نمی کند.

سوالی دارید؟ از ما بپرسید، کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس می گیرند.

اینستاپاسیو

  • 09031602949
  • شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰ تا ۱۶
  • info@instapasio.ir