قیمت 3,476,000 تومان

ظرفیت تمام شد!

اشتراک گذاری :
0 دیدگاه 9317 بازدید
بدون امتیاز 0 رای
تاریخ انتشار: 23 بهمن 1400
دسترسی سریع
ارتباط با استاد
امکان بازگشت وجه
ما اینجا اومدیم با یک پکیج عالی با کلی محتوای خوب و تخفیف‌های ویژه!!! فقط کافیه تا ادامه ی مطلب همراهمون باشی تا ببینی این پکیج جامع و یکپارچه ما چقدر می تونه کمک کننده ، راهبردی و سودآور باشه برات!

در حقیقت این پکیج شامل چهار دوره است که بصورت مرتب و منسجم جمع شده تا شما رو در کوتاه‌ترین زمان، به بالاترین درآمد برسونه.

“دوره افزایش فالوور” 

دوره اول این پکیج دوره جامع افزایش فالوور:

استفاده از دوره آموزش افزایش فالوور اینستاگرام، این مزیت رو برای شما به همراه داره که بدون نیاز به صرف هزینه‌های غیرمنطقی و گزاف تبلیغات در پیج‌های مختلف، به سادگی خود را به جامعه مخاطبانتون نشان دهید و از ایده ها و محصولات خود به نحو احسن دفاع کنید و در نهایت از همین راه بتوانید باعث رشد پیج خود و افزایش درآمد از فضای مجازی شوید.

این دوره ۱۶ گام دارد که بصورت مختصر آن‌ها را بررسی می‌کنیم:

قدم اول – افزایش فالوور با پیج مسقطی

تو این قدم قراره با اجزای یک پیج اینستاگرام اصولی آشنا بشی.

قدم دوم – افزایش فالوور با محتوای سلطنتی

خیلی مهمه که بدونی چجوری برای پیجت محتوا تولید کنی تا جذابیتش برای مخاطبت بیشتر بشه و اینو بدون که توی این روزا دیگه فروش و متقاعدسازی مشتری فقط و فقط از طریق محتوای خوب و اصولی اتفاق میفته!

قدم سوم – افزایش فالوور با اکسپلور سرعتی

همونطور که می‌دونی قسمت اکسپلور اینستاگرام یکی از مهم ترین بخش ها برای پیج های عمومی هست که فقط لازمه اصول اکسپلور و بالااومدن توی این بخش رو یاد بگیری تا پیج تو هم بتونه به سرعت به افزایش فالوور برسه. اصلا از اعداد صد هزار اکسپلور یا حتی بالاتر نترس، چرا؟! چونکه ما کنارتیم و اصول کسب این اعداد رو خیلی ساده توی این قدم بهت میگیم.

قدم چهارم – آموزش افزایش فالوور با هشتک قدرتی

اینکه بتونی با انتخاب هشتک های درست به افزایش فالوور برسی هم قدم بزرگیه که قراره با هم بررسیش کنیم. انواع مدل‌های هشتک گذاری رو توی این قدم بهت میگیم، فقط قول بده که مو به مو اجراش کنی!

قدم پنجم – آموزش افزایش فالوور با بلاگری شهرتی

خب رسیدیم به یه بخش جذاب دیگه برای افزایش فالوور. دیگه کمتر کسی رو می‌شه دید که با واژه ی بلاگری آشناییت نداشته باشه. و خوبه بدونی که چقدر این روش برای پیج های مختلف جواب داده و به سادگی به شهرت رسیدن. شاید عده ای تصور کنن که بلاگری کار سختیه و بلاگرها دارن کار پیچیده ای انجام می دن! اما نه. هرگز اینطور نیست. با کمی دانش، هوش، مهارت و خلاقیت میتونی تو هم بلاگری رو شروع کنی. فقط کافیه مثل بقیه کارها و حرفه ها آموزش لازم رو ببینی و به تدریج با تمرین هم به مهارت کافی خواهی رسید. البته حواست باشه این نوع بلاگری بهت کمک می‌کنه تا خیلی راحت توی بیزنس و کسب و کارت فروشت رو افزایش بدی.

قدم ششم – آموزش افزایش فالوور با تعامل دقتی

لازمه بدونی که فضای مجازی بر پایه ی تعامل و ارتباطات میچرخه و به محضی که ارتباطت با سایر پیج ها و مخاطبین کمرنگ بشه، پیجت ضعیف خواهد شد و با سیلی از آنفالو کردن مخاطبینت مواجه میشی. حالا تو با اجتماعی بودن توی این فضا میتونی به تعداد زیادی کاربر این موضوع رو منتقل کنی که پیجت ارزش دنبال کردن داره و میتونن روی تعامل با پیجت حساب کنند. پاسخگویی تو و ارتباط محترمانه و دوستانه ی مستقیم با فالوورهای پیجت ، هدیه تو به خودت هست ؛ چرا که این کار به افزایش مخاطبینت منجر خواهد شد و میدونی که، افزایش فالوور یعنی افزایش درآمد!

قدم هفتم – آموزش افزایش فالوور با فالوو آنفالوی ضربتی

لازمه اصول فالو و آنفالوی حرفه‌ای رو بدونی تا پیجت رو نابود نکنی! بله! واقعا این فالو آنفالو مثل چاقو می‌مونه، ممکنه توی یک چشم به هم زدن پیجت رو نابود کنه، از طرفی هم ممکنه یه رشد اولیه خیلی خیلی خوب رو برات بیاره!

قدم هشتم – افزایش فالوور با تبلیغ پولکی

اینکه بدونی کی تبلیغ کنی، توی کجاها تبلیغ کنی هم دانش خودشو میخواد که از هدر رفت پول و هزینه هات جلوگیری کنه و تبلیغات بتونه برای پیجت بازدهی داشته باشه. همه این موضوعات رو می‌تونی توی این قدم دوره افزایش فالوور ما تجربه کنی!

قدم نهم – افزایش فالوور با تبادل فلسفی

یه جاهایی لازمه با پیج هایی که از تو بیشتر فالوور دارن تبادل داشته باشی و یه جاهایی با پیج هایی که از پیج تو کمتر فالوور دارن. اما خوبه اینو بدونی که در هردو صورت تو سود خواهی کرد و این روند به پیشرفت پیجت کمک میکنه. از طرفی این کار باعث میشه اینستاگرام حوزه کسب و کارت رو خیلی بهتر تشخیص بده و بیارتت توی الگوریتم‌ها.

قدم دهم – افزایش فالوور با دایرکت منطقی

یکی از تاثیرگذارترین موقعیت ها روی مخاطبینت وقتی هست که بصورت مستقیم توی دایرکت در تعامل با شما هستند و این ارتباط سریع و مستقیم و گاها دوستانه می‌تونه تجربه و حس خوبی رو به مخاطبینت منتقل کنه؛ و در نهایت مخاطب و فالوور تو می تونه اون حس خوب رو با سایر دوستاش به اشتراک بذاره و اون‌ها هم برای تجربه حس خوب دنبال تو خواهند اومد.

قدم یازدهم – افزایش فالوور با کامنت رفاقتی

یه اصطلاح خوب و پرکاربردی برای کامنت گذاشتن توی فضای مجازی هست که میگه کامنت گذاشتن دقیقا مثل رد پاهای توی برف هست که از روی این رد پاها پیدا میشی . خب برای پیجت چی از این بهتر میتونه باشه ؟! چی از پیدا شدن و دیده شدن بهتر و موثرتره برای افزایش فالوور؟!!!

قدم دوازدهم- افزایش فالوور با مسابقه رقابتی

خب خب خب…این هم یک موضوع جذاب دیگه برای مخاطبینت. مسابقه! ففقط باید زرنگ باشی و توی انتخاب پاداش ها و جوایز مسابقه دقت کنی که مخاطب پسند باشه و ارزش شرکت توی مسابقه رو براشون داشته باشه که ما به طور کامل شیوه های درست اجرای مسابقه توی پیجت رو بهت آموزش میدیم.

قدم سیزدهم – افزایش فالوور با کاور انتحاری

هیچی بهتر از این نیست که فالوورهای پیجت با پیج خوگرفته باشند و ارتباط هیجانی مثبتی برقرار کرده باشند. این ارتباط درست رو هم هرکسی بلد نیست ایجاد کنه. پس بیا تا بهت بگیم چجوری میتونی به قلب مخاطبینت راه پیدا کنی، اون هم با یک گرافیک جذاب و باحال برای پیجت!

قدم چهاردهم – سکوی پرتاب اینستاگرام

این قدم مثل چاشنی غذاته، توی این بخش به شما میگیم که اصلی‌ترین و در واقع اساسی ترین راز برای پیشرفت ها و جهش های شگفت انگیز در اینستاگرام و افزایش فالوور چیه؟!

قدم پانزدهم – جدیدترین راز افزایش فالوور

این تکنیک هم جز قدم های اخر این دوره است که به نوعی داره مسیر رو برات شفاف تر میکنه و به قدم های قبلی سر و شکل درست و حسابی میده. حواست باشه این روش رو برای اولین بار توی زندگیت اینجا، یعنی توی قدم پانزدهم خواهی دید.

قدم شانزدهم – پاسیو پلاس

در پله آخر هم پاسیوپلاس رو داریم که با کلی اطلاعات خوب و کامل کننده ی مراحل قبلی بهت کمک میکنه که خودت رو رشد بدی و به پیشرفت های چشمگیر برسونی. اصطلاحا روی رشد فردیت کار کنی!

این دوره هم مثل همه ی دوره های قبلی اینستاپاسیو، یک تیم داره که می تونی بصورت کامل روی پشتیبانی شون حساب کنی و هر سوال، مسئله و مشکلی که داشته باشی رو از طریق بخش پایین همین صفحه توی واتس اپ مون از ما بپرسی، یا اینکه توی دایرکت پیج اینستاپاسیو و بلاگریتو، هشتک #مهره_مار رو بزنی و سوالتو مطرح کنی.

آماده‌ای بریم برای دوره بعدی؟!

دوره دوم این پکیج کسب درآمد از اینستاگرام با بلاگری فروش + بلاگری بدون چهره:

توی این روزایی که هر کسب و کاری رو بخوای شروع کنی، با کلی رقیب گردن کلفت و بزرگ مواجه میشی؛ ناچاری از یک سری مزیت رقابتی برای گرفتن مشتری و فروش بیشتر استفاده کنی. حالا ما توی این دوره می‌خوایم بهت یکی از برترین و مهم‌ترین مزیت‌های رقابتی امروزی رو که خیلی‌ها باهاش از صفر به صد رسیدن رو معرفی کنیم؛ و اون چیزی نیست جز بلاگری فروش.

بلاگری فروش یعنی چی؟!

بلاگری فروش یعنی انتقال احساسات استفاده از محصول، خدمت یا آموزش به مخاطب و ترغیب اون‌ها برای خرید از شما. فرض کن محصولت لباس کودکه! فکر کنم بالای ۲۰۰ پیج قوی توی اینستاگرام دارن ماهیانه صدها ملیون تومان از طریف فروش لباس کودک توی اینستاگرام کسب درآمد می‌کنن. خب حالا بین این همه پیج موفق من چطور محصول خودم رو معرفی کنم؟! خودت کلاتو قاضی کن! اگر دو سه تا عکس از محصول بگیری و تهشم بگی خب دوستای عزیزم این محصول خیلی کیفیت عالی داره و اصلا از این بهترو هیچ جا پیدا نمی‌کنی، کسی ازت خرید می‌کنه؟! اصلا کسی بهت اعتماد می‌کنه؟!

اما فرض کن بیای از مزایای محصولت بگی، از بدیاش بگی، بگی بدرد کی می‌خوره بدرد کی نمی‌خوره، بیای آموزش بدی به مردم، بخوام کلی‌تر بهت بگم! بیای و مشاور خوبی باشی در حوزه خرید لباس کودک، به نظرت مردم بیشتر و راحت‌تر بهت اعتماد نمی‌کنن؟! حس بهتری ازت نمی‌گیرن؟! بیشتر با پست‌هات تعامل نمی‌کنن؟! بیشتر ازت خرید نمی‌کنن؟!

توی این دوره چی بهمون یاد میدین؟!

خودتم می‌دونی که می‌کنن! پس کلید موفقیت برای فروش توی شبکه‌های اجتماعی بلاگری کردن یا رفیق بودن با مخاطبینته! ما توی دوره بلاگری فروش توی ۹ ساعت ویدیو بهت کامل آموزش میدیم که چطوری با استفاده از تکنیک‌های ناب بلاگری بتونی فروش محصولات، خدمات و یا آموزش‌هات رو به نحو چشمگیری افزایش بدی. فقط کافیه که ترست از جلوی دوربین اومدن بریزه که برای اون هم به صورت کامل بهت راهکار دادیم توی این دوره.

پس دیگه تردید و ترسی نمی‌مونه واسه بلاگری نکردن!!! تازهههههههههههههههه!! برای اون دسته از رفقایی که بنا به هر دلیلی نمی‌خوان چهرشون مشخص باشه توی ویدیوها، تمامی تکنیک‌های بلاگری بدون چهره رو آموزش دادیم تا بدون هیچ مشکلی بلاگری کنن و فروششون رو منفجر کنن!

بلاگری منتظرته‌ها!! جانمونی از این حوزه پولساز!!

دوره سوم این پکیج بلاگری روزمرگی:

احتمالا شما هم دیدین که خیلیا با به اشتراک گذاریه زندگی روزمرشون پولای عجیب و غریب و هنگفتی در میارن! حتما پیش خودت فکر کردی کار راحتیه، منم بلدم! اما سخت در اشتباهی!
برای این مدل کار کردن و پول درآوردن، نیازه که بلد باشی یک کارکتر جذاب و حرفه‌ای برای خودت بسازی که مردم عاشقش بشن و هر روز باهات تعامل کنن! حتی با یه عکس خیلی ساده از خونه زندگیت.
ما توی این بخش از دوره به صورت کامل اصول ساخت یک کاراکتر حرفه‌ای برای بلاگر روزمره رو بهتون یاد میدیم و میگیم که چجوری می‌تونین با جذاب کردن زندگی روزمرتون پول دربیارین.

و اما این دوره چه سرفصل‌هایی داره:

  • قدم اول – بلاگرینو: بلاگری چیه؟! و بایدها و نبایدهای بلاگر لایف استایل چیست؟!

  • قدم دوم – بلاگری ساز: اصول ساخت یک کاراکتر جذاب و پرطرفدار!

  • قدم سوم – بلاگری چی: رازهای تولید محتوای اصولی برای یک بلاگر لایف استایل!

  • قدم چهارم – بلاگری کوین: رازهای کسب درآمد از اینستاگرام چیست؟!

 
دوره جامع افزایش فالوور
قدم اول - اصول ایجاد یک صفحه‌ی اینستاگرام حرفه‌ای و درآمدزا
بخش دوم - افزایش فالوور با محتوای سلطنتی
بخش سوم - افزایش فالوور با اکسپلور سرعتی
بخش چهارم - افزایش فالوور با هشتک قدرتی
بخش پنجم - افزایش فالوور با بلاگری شهرتی
بخش ششم - افزایش فالوور با تعامل دقتی
بخش هفتم - افزایش فالوور با فالوو آنفالوی ضربتی
بخش هشتم - افزایش فالوور با تبلیغ پولکی
بخش نهم - افزایش فالوور با تبادل فلسفی
بخش دهم - افزایش فالوور با دایرکت منطقی
بخش یازدهم - افزایش فالوور با کامنت رفاقتی
بخش دوازدهم - افزایش فالوور با مسابقه رقابتی
بخش سیزدهم - افزایش فالوور با کاور انتحاری
بخش چهاردهم - سکوی پرتاب پیج شما
بخش پانزدهم - جدیدترین راز افزایش فالوور
بخش شانزدهم - پاسیو پلاس!
دوره بلاگری فروش
قدم اول - اصول ایجاد یک صفحه‌ی اینستاگرام حرفه‌ای و درآمدزا
قدم دوم - اصول افزایش فالوور رایگان و غیر رایگان
قدم سوم - اصول تولید محتوای اینستاگرامی
قدم چهارم - قواعد فروش اصولی محصول یا خدمت
قدم پنجم - رازهای فروش محصول فیزیکی
قدم ششم - رازهای فروش خدمت یا محصول مجازی
قدم هفتم - تولید محتوا با اپلیکیشن کاربردی اینشات
قدم هشتم - ایده‌های خلاقانه تولید محتوا
قدم نهم - بلاگری بدون چهره چیست؟؟!!
قدم دهم - اصول برگزاری یک جشنواره فروش جذاب
هدایای ویژه این دوره
دوره پکیج بلاگری روزمره
بخش اول
بخش دوم
بخش سوم
بخش چهارم
بخش پنجم
هدایای ویژه این دوره
زبان: فارسی
نامحدود
بدون پیش نیاز
پشتیبانی دوره:‌ مدت زمان نامحدود و از طریق واتساپ
مدت زمان دوره افزایش فالوور: 9 ساعت
مدت زمان دوره بلاگری فروش: 7 ساعت و نیم
مدت زمان دوره کارخانه محتواسازی: نامحدود
تعداد جلسات دوره افزایش فالوور: 16 جلسه
تعداد جلسات دوره بلاگری فروش: 10 جلسه
تعداد آموزش‌های کارخانه محتواسازی: نامحدود
نحوه دسترسی به دوره افزایش فالوور: دانلود / تماشای آنلاین
نحوه دسترسی به دوره بلاگری فروش: دانلود / تماشای آنلاین
نحوه دسترسی به دوره کارخانه محتواسازی: پیج کارخانه محتوا

نظرات

متوسط امتیازات

0
بدون امتیاز 0 رای
3,476,000 تومان
0 نقد و بررسی

جزئیات امتیازات

5 ستاره
0
4 ستاره
0
3 ستاره
0
2 ستاره
0
1 ستاره
0

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوره کاربردی کسب درآمد از اینستاگرام”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *