هرچه فالورت بیشتر فروشتم بیشتر
مقدمه
میگویند ما آدمها اجتماعی هستیم و چه کسی میداند که شاید بعضی از ما هنوز همان نئاندرتالهای بزرگمغزِ تک و تنهایی باشیم که از انقراض جان سالم به در بردهایم؟! داستان این است که فروش و سرمایهگذاری این چیزها سرش نمیشود و برای فروش بیشتر همیشه باید آدمهای بیشتری دور خودت جمع کنی! درواقع هرچه فالورت بیشتر فروشتم بیشتر .
حلقهی آشنایان وسیعتر یعنی محبوبیت و مشتریهای بیشتر؛ پس اگر قصد داری در این دنیای سرمایهداری از غافلهی پیشرفت اقتصادی جا نمانی، تنها راهحلت این است که دست به کار شوی و بپیوندی به خیلِ عظیمِ آدمهای جمعدوست!
تا حالا دربارهی اثر گذارترین استراژی بازار مارکتینگ چیزی شنیدید؟
یک کارِ مهم
فالوورهای اینستاگرام، مشتریانی بالقوه محسوب میشوند؛ از همین رو، فالوورهای بیشتر بهمعنای مشتریان بیشتر است. افزایش فالوورهای اینستاگرامتان، شانس شما را برای فروش بیشتر محصولات و خدمات، افزایش میدهند.
فالوورها مانند بازارهایی هستند که یک کسبوکار بهدنبال آنهاست تا با فتحشان، موفقیت خود را تضمین کند؛ بنابراین، کسبوکارها تلاش میکنند تا با استفاده از استراتژیهای بازاریابی مختلف، بیشترین تعداد فالوور را دور خود جمع کنند.
موفقیت در جذب فالوور اینستاگرام، همچنین میتوانند به اعتبار یک برند کمک کند؛ به عبارتی، هرچه فالورت بیشتر فروشتم بیشتر. کمتر کسی حاضر است با پیجی که تنها چند فالوور دارد در تعامل باشد. پیجهای کم فالوور اغلب با بحران اعتبار دست به گریبانند.
از طرف دیگر، حضور سلبریتیها و افراد مشهور در میان بخشی از فالوورهای یک پیج، میتواند روی وجهه و اعتبار برند شما تاثیر معجزهآسایی داشته باشد. افراد مشهور در لیست فالوورهای یک کسبوکار، لشگر طرفدارانشان را بهسمت آن پیج هدایت میکنند و این یعنی هرچه فالورت بیشتر فروشتم بیشتر
مزایای افزایش فالوور اینستاگرام ، هرچه فالورت بیشتر فروشتم بیشتر
فالوورها، فالوورهای بیشتری را بهدنبالشان میآورند: تعداد زیاد فالوورهای یک اکانت اینستاگرام طبیعتاً باعث جذب فالوورهای بیشتری میشود. فالوورها تمایل دارند تا پستهایی که با آنها مواجه شدهاند را با دیگران به اشتراک بگذارند؛ دربارهی محصولاتی که دوستشان دارند استوری بگذارند و به این ترتیب، حلقهی کوچک فالوورهایشان را به فالو کردن برند محبوبشان ترغیب کنند. در صورتی که پیج اینستاگرام یک کسبوکار، بهاندازهی آن برند و محصولاتش جذاب و هیجانانگیز باشد، فالوورها از راههای مختلف در پروفایل خود، برند محبوبشان را تبلیغ میکنند و بهطور محسوس و نامحسوس فالوورهایشان را به کنجکاوی دربارهی شما تشویق میکنند؛ در واقع، این روند برای یک برند همانند برگزاری یک کمپین تبلیغاتی رایگان است؛ بهعنوان مثال، وقتی ریحانا محصولات آرایشی Fenty Beauty را معرفی کرد، بهدلیل هیاهو و هیجان مطلقی که در شبکههای اجتماعی ایجاد شد، اولین مجموعهها تنها در عرض چند ساعت پس از عرضه نایاب شدند. این فروش رویایی، بدون فالوورهای شدیدا هیجانزدهای که روز و شب مشغول به اشتراک گذاشتن هشتگها، پستها و استوریها از تصاویر محصولات Fenty Beauty بودند، قابلتصور نبود؛ بنابراین، اگر یک فالوور شعار، کاتالوگ یا اصول شما را بهعنوان یک برند دوست داشته باشد، برای شما سنگ تمام خواهد گذاشت.پس هرچه فالورت بیشتر فروشتم بیشتر
.
جذب تعداد بیشتری فالوور، به معروفتر شدن برند کمک میکند: هرچه فالورت بیشتر فروشتم بیشتر و هر چه شهرت بیشتر شود، اعتبار و درنتیجه فروش، افزایش مییابد. یکی از راههای تشویق فالوورها به دنبال کردن پیج، اهدای هدایا یا مزیتهایی برای آنها در صورت رسیدن تعداد فالوورهای پیجتان به عددی مشخص است.
فالوورها بهترین سنجشگران شما هستند: راههای زیادی مانند لایک کردن، کامنت گذاشتن و… برای اظهار نظر کاربران در اینستاگرام وجود دارد. این امکان، برای کسبوکارها نیز موقعیتی عالی به شمار میروند. دانستن این موضوع که کدام یک از محصولات شما از بقیه محبوبتر است، کمک میکند تا در آینده مسیرتان را دقیقتر انتخاب کرده و در تخصیص منابع مالیتان موفقتر عمل کنید. در یک کلام تلاش برای جذب فالوور اینستاگرام، بهمعنای تحلیل شرایط فعلی کسبوکار و طراحی یک استراتژی بازاریابی برای پیشبرد روند کارها در مسیرِ رسیدن به اهداف است.
طریقه هک اینستاگرام و روش های جلوگیری از آن
خدا کنه یه روز بیای تو پیج من بمونی
قشنگترین ترانهی عاشقی رو پست من بخونی
جذب کاربران به سمت یک کسبوکار، آنقدرها هم که به نظر می رسد سخت نیست. در حقیقت موفقیت در جذب فالوور اینستاگرام نشان دهندهی میزان درستی استراتژیهای بازاریابی و نحوهی استفاده از آنهاست. اینستاگرام فرصتهای مختلفی را پیشِ رویِ کسبوکارها قرار میدهد تا تعداد فالوورهایشان را افزایش دهند.
در ادامه روشهای جذب فالوور برای پیج اینستاگرام را با هم بررسی میکنیم:
تکنولوژی در خدمت جذب فالوور اینستاگرام! فالور بالا فروش بالا
برنامهها و وبسایتهای مختلفی به منظور جذب فالوور اینستاگرام برای کسانی که قصد دارند به سرعت فالوورهای زیادی را جذب کنند، وجود دارد. بنابراین، ما برخی از بهترین اپلیکیشنهای مخصوص جذب فالوور اینستاگرام را انتخاب کردهایم و آنها را به شما معرفی میکنیم:
۱٫ StimSocial: اولین و یکی از بهترین گزینهها در بین اپلیکیشنها و وبسایتهای جذب فالوور اینستاگرام، StimSocial است که یک ابزار واقعا کامل به شمار میرود. این اپلیکیشن به شما امکان میدهد تا بر اساس علایق کاربران در میان آنها جستوجو کنید و به مخاطبان و پروفایلهای مدنظرتان دسترسی پیدا کنید. همچنین این برنامه، گزارشهایی در اختیارتان میگذارد که از طریق آنها میتوانید تمام اتفاقات و آمار پروفایلتان را پیگیری کنید و به این ترتیب رشد فالوور و فروشتان را بهبود دهید.
۲٫ Grow Social: چیزی که این برنامه را به یک برنامهی ایدهآل جذب فالوور اینستاگرام بدل میکند، امکان کار در دو جبههی مختلف است:
- تعامل خودکار از طریق هشتگها، لوکیشن و پروفایل رقبای شما؛
- امکان پست خودکار و زمانبندی شده برای فید و استوریهای شما
.
Grow Social همچنین دارای یک ویرایشگر عکس درون برنامهایست و حتی به شما این امکان را میدهد تا به دایرکت فالوورهای جدید، پیغام خوش آمدگویی بفرستید.
3. GetInsta: این اپلیکیشینِ رایگان و امن، به شما کمک میکند تا تعداد فالوورهای پیج و لایکهای پستها را بهصورت ارگانیک و واقعی افزایش دهید. GetInsta که یک رابط کاربری ساده دارد، به کاربران این امکان را میدهد تا بنا به علایقشان بتوانند همدیگر را پیدا و فالو کنند.
۴٫ Follower Analyzer: اپلیکیشن بعدی در لیست ما، یک برنامهی شگفتانگیز به نام Follower Analyzer است. تمایز رقابتی این اپلیکیشن ارائهی یکی از متنوعترین ابزارها و گزارشها دربارهیاکانت اینستاگرام شما و اکانتهای مرتبط با شماست.
Follower Analyzer به شما این امکان را میدهد تا بفهمید چه کسانی شما را آنفالو کردهاند، فالوورهای جدیدتان را بررسی کنید، دوستان مشترکتان را ببینید و حتی فعالترین و غیرفعالترین فالوورهای پیجتان را شناسایی کنید. در این برنامه همچنین میتوانید پستهایی را ببینید که بیشترین لایک و کامنت را گرفتهاند و کاربرانی را بیابید که بیشتر از دیگران شما را در پستهایشان تگ میکنند. Follower Analyzer یک نسخهی Premium هم ارائه میدهد که در آن میتوانید از برنامه برای چندین پیج بهطور همزمان، استفاده کنید.
۵٫ Iconosquare: یکی دیگر از بهترین گزینههای جذب فالوور اینستاگرام با سرعت بالا Iconosquare است. با وجود این، این اپلیکیشن بهصورت ویژه برای برندها و کسبوکارهایی طراحی شده که میخواهند عملکرد بازاریابی اینستاگرامی خود را بهبود دهند. Iconosquare هم مانند نسخهی پرمیوم Follower Analyzer، امکان مدیریت چندین اکانت را فراهم میکند. یکی از مهمترین ویژگیهای Iconosquare، ارائهی پیشبینیها و دادههایی دربارهی شرایط اقتصادی و آیندهی بازار، با هدف کمک و بهبود تصمیمگیریهای شما دربارهی آیندهی برند و کسبوکارتان است. این اپلیکیشن رایگان نیست؛ اما یک دورهی آزمایشی ۱۴ روزه رایگان در اختیارتان میگذارد تا پس از بررسی دقیق، دربارهی خرید آن تصمیم نهایی را بگیرید.
.
۶٫ بافر: بافر یکی از بهترین برنامههای به اصطلاح زمانبندی برای اینستاگرام است. این اپلیکیشن دارای یک رابط کاربری بسیار ساده است که با استفاده از آن به بهترین زمان پست کردن در اینستاگرام، حتی بدون نیاز به داشتن دانش عمیق و تخصصی دربارهی نحوهی عملکرد اینستاگرام، پی میبرید. علاوه بر این بافر، ابزارهای زیادی برای مشاهده و تحلیل آمار جذب فالوور اینستاگرام، تعداد لایکها، کامنتها و… در اختیار شما قرار میدهد.
۷٫ Crowdfire: این اپلیکیشن خود را بزرگترین متحد هر کاربر در دیجیتال مارکتینگ میداند و گواه این ادعا، سازگاری این اپلیکیشن با تمام شبکههای اجتماعی و حتی فروشگاه آنلاین و وبسایتهاست. این ابزارِ تجزیه و تحلیل چند پلتفرمی، به شما در شناسایی تمام فالوورهای غیرفعال و همچنین افرادی که شما را آنفالو کردهاند، کمک میکند. این اپلیکیشن به جز جذب فالوور اینستاگرام، بهعنوان یک ابزار زمانبندی پست هم کار میکند و همچنین با توجه به نیازها و اقتضائات پیج، به شما کپشنها و تصاویری برای پست کردن پیشنهاد میدهد.
۸٫ HootSuite: برای کامل شدن این لیست، نباید HootSuite را فراموش کنیم. این اپلیکیشن بهعنوان اولین برنامهی جذب فالوور اینستاگرام و سایر شبکههای اجتماعی، در حال حاضر با چندين شبکهی اجتماعی از جمله اینستاگرام، فیسبوک و توییتر سازگار شده است. در HootSuite، میتوانید در ابتدا محتواها و پستهایی را ایجاد کنید که میخواهید آنها را در شبکههای اجتماعی به اشتراک بگذارید؛ سپس طبق زمانبندی دلخواهتان آنها را پست کنید.
عشق مردم به مردم برای جذب فالوور! فالور بالا فروش بالا
اگر بودجهی کافی دارید، میتوانید برای تبلیغ پیج و جذب فالوور اینستاگرامتان، از اینفلوئنسرها کمک بگیرید. میزان تاثیرگذاری اینفلوئنسرها بر افکارِ کاربران در فضای اینستاگرام بسیار زیاد است و اعتماد مردم به بسیاری از آنها نیز روزبهروز افزایش مییابد؛ بنابراین همکاری با آنها میتواند نقطهی عطفی در روند موفقیت پیج شما محسوب شود. فراموش نکنید که این روش ریزهکاری و جزئیات خود را دارد و بهتر است قبل از انجام اینفلوئنسر مارکتینگ نکات زیر را بدانید:
- با اینفلوئنسرهایی که در زمینه کاری شما فعالیت میکنند و جامعه مخاطبانشان با مخاطبین شما همپوشانی دارند همکاری کنید.
- قبل از شروع همکاری، دربارهی موضوعاتی مانند تعرفه و شرایط تبلیغات با اینفلوئنسر صحبت کنید و خواستههایتان را بهطور شفاف بیان کنید تا در ادامه همکاری دچار مشکل نشوید.
- تعداد فالوور معیار صحیحی برای انتخاب اینفلوئنسر نیست؛ از سایر معیارهایی که نشاندهندهی تعامل مخاطب با اوست، مانند لایک و کامنت، برای تشخیص اینفلوئنسر مناسب استفاده کنید.
طفلی پیجی که بخواد پشتش به خرید فالوور گرم باشه!
تجارت فروش فالوورها بر اساس یک پیشنهاد بسیار وسوسه برانگیز بنا شده است:هرچه فالورت بیشتر فروشتم بیشتر. کمی پول خرج کنید و یک شبه فالوورهای زیادی به دست آورید؛ حتی بعضی از این وبسایتها، برنامهها و رباتهای افزایش فالوور ادعای جذب فالوور رایگان را هم دارند. احتمالاً پس از همکاری با این بیزنسها از دیدن اعداد چهار و پنج رقمی بهعنوان تعداد فاوورهایتان به وجد خواهید آمد؛ اما آیا این نوع افزایش فالوور، کارآمدی روشهای جذب ارگانیک را دارد؟
متاسفیم که مایوستان میکنیم؛ اما پاسخ واقعی به سؤال بالا، «نه» است. هرچند خرید فالوور اینستاگرام کاری ساده و ارزان به نظر میرسد، اما میتواند برای صاحب پیج عواقب سنگینی بهدنبال داشته باشد. در صورتی که اینستاگرام متوجه شود که شما فالوور خریدهاید، به حسن شهرتتان لطمه وارد میشود و از همه بدتر ممکن است اینستاگرام پیج شما را از دسترستان خارج کند؛ پس اگر میخواهید در اینستاگرام کسبوکار خود را بسازید یا حتی یک اینفلونسر معروف شوید، فکر خرید فالوور را از سرتان بیرون کنید.
عواقب و مشکلات خریدن فالوورهای فیک
- کاهش اعتبار پیج و اکانت: وجود دهها هزار فالوور غیرفعال به اعتبار پیج شما لطمات جبران ناپذیری میزند. کاربران اینستاگرام به خوبی معنی چنین چیزی را میدانند پس مردم را فریب ندهید تا بهدلیل فالوورهای فیک، شما را دنبال کنند. برای ایجاد نرخ تعامل بهتر و فالوورهای بیشتر بهدنبال جلب اعتماد مخاطبان و روابط بلندمدت با آنها باشید.
- فالوور فیک چیزی هم نمیخرد: همان طور که گفتیم ممکن است خرید فالوور فیک از جذب فالوور اینستاگرام آسانتر به نظر برسد؛ اما این فالوورها از شما چیزی نمیخرند. مردم بنا به دلایلی مشخص، برندها را در اینستاگرام دنبال میکنند؛ آنها محصولاتی و برند شما را دوست دارند. این فالوورهای واقعی هستند که از شما خرید میکنند و سرمایهی اصلی کسبوکار شما به حساب میآیند.
- فالوور زیاد یعنی نرخ تعامل پایین: تصور کنید که اگر ۱۰۰۰۰ فالوور فیک داشته باشید، چند نفر از آنها قرار است برای شما کامنت بگذارند، محتوایتان را لایک کنند و آن را با دیگران به اشتراک بگذارند؟ دیر یا زود و به احتمال زیاد این رباتها یا اکانتهای فیک توسط اینستاگرام پاک و پستهای شما از لایک و کامنت خالی میشوند. این فالوورهای واقعی هستند که توانایی اشتراکگذاری، لایک، کامنت و تعامل همیشگی با پستهای اینستاگرامی شما را دارند. علاوه بر این، کاربران زمانی که شما بهعنوان صاحب پیج پاسخشان را میدهید، خشنود میشوند و همین آنها را به تعامل بیشتر و یا حتی خرید از شما تشویق میکند؛ اما آیا دریا دریا ارسال پاسخ به فالوورهای پیک، تاثیری بر دیدگاهشان به شما میگذارد؟! اصلا مگر دیدگاه دارند؟!
فالوور واقعی خریدنی؟! اخه میگن فالور بالا فروش بالا
در تیترهای قبلی دربارهی اپلیکشنهای جذب فالوور اینستاگرام صحبت کردیم و چند اپلیکیشن و سایت را معرفی کردیم که به شما فالوورهای واقعی میدهند. این اپلیکیشنها معمولاً بر اساس تشویق کاربران به فالو کردن پیجهای اسپانسر فعالیت میکنند؛ اما واقعیت این است که شما از این طریق فالوورهای واقعی زیادی را نمیتوانید به دست بیاورید و وقتی یک اپلیکیشن یا وبسایت به شما قول چند هزار فالوور در زمانی کوتاه را میدهد، حتماً باید به واقعی بودن آنها شک کنید.
چگونه در اینستاگرام تبلیغ کنیم؟
پندهای عموجغد شاخدار را آویزهی گوشتان کنید!
نکات زیر را رعایت کنید تا در روند جذب فالوور اینستاگرام موفقتر باشید:
۱٫ استراتژی بازاریابی و جذب فالوور را آگاهانه و با دقت طراحی کنید.
۲٫ مخاطبان هدف و پرسونای آنها را مشخص کنید.
۳٫ برای برندتان یک تم و رنگ ثابت سازمانی بر اساس معیارهای زیبایی شناسی ایجاد کنید.
۴٫ برای آنکه پستهایتان در نتایج جستوجو و اکسپلورر ظاهر شوند، از هشتگگذاری استفاده کنید.
۵٫ از هشتگهای مرتبط برای دسترسی به کاربران جدید استفاده کنید.
۶٫ به بهترین شکل ممکن بیو و پروفایل اینستاگرامتان را بهینهسازی کنید.
۷٫ یک قالب زیبا برای پیج اینستاگرام خود طراحی کنید که رنگ سازمانیتان را در خود داشته باشد.
۸٫ کپشنهای جذاب و مختصر بنویسید؛ البته اگر قصد دارید کپشن بلند بنویسید راهحل این است که محتواهایی ارائه دهید که بتوانید آنها را به زندگی روزمره گره بزنید؛ مثلا اگر قرار است دربارهی یک سیستم گرمایشی ایران رادیاتور بنویسید، یادتان نرود که عمو یادگار را خبر کنید و دور ایران رادیاتور با مادربزرگ و پدربزرگ بنشینید و گل بگویید و گل بشنوید!
۹٫ بهترین کامنتها را پین کنید، درست مثل جملات قصاری که قاب میگیرید و میکوبید گوشهی دیوار اتاقتان!
۱۰٫ اکانت اینستاگرامتان را در شبکههای اجتماعی دیگر هم تبلیغ کنید.
.
۱۱٫ تنبلی بیفایده است! اگر وبلاگ یا سایت دارید پستهای اینستاگرام را در آنجا هم قرار دهید!
۱۲٫ محتوایی را ایجاد کنید که دیگران را ترغیب کنید تا آن را به اشتراک بگذارند.
۱۳٫ اکانت اینستاگرام خود را به هر کس که دستتان رسید معرفی کنید؛ عمو، دایی، خاله، عمه، دختر عمه، دختر خاله، پسر دایی، پسر عمو، همسایه، پسر همسایه، دختر همسایه، آقا جواد، اون دوستتون که خیلی دوستش دارید، اون دوستتون که ازش متنفرید و خلاصه همه و همه و همه به جز دختر قاسم آقا و پسر سهیلا خانم!
۱۴٫ از تگ و منشن اینستاگرام بهصورت اصولی استفاده کنید و هر جا دستتان رسید این لامذهبها را نکوبید به دیوار!
۱۵٫ استفادهی بهینه از هایلایت استوریها را فراموش نکنید؛ بهینه یعنی به بهترین شکل و یادتان باشد اصلا معنیاش این نیست که از آب خوردنتان هم هایلایت استوری تهیه کنید! هیچ نیازی نیست آب خوردنتان در جهان ماندگار شود!
۱۶٫ طوری هدف گذاری کنید که محتواهایتان به صفحهی اکسپلورر اینستاگرام صعود کنند! یک صعود قهرمانانه!
۱۷٫ از قابلیت لوکیشن استفاده کنید؛ مردم دوست دارند بدانند در حال حاضر از کدام نقطهی جهان در حال نفس کشیدن هستید!
۱۸٫ کاربران و پیجهای مرتبط با پست را تگ و منشن کنید؛ فقط مرتبطها! نه از اول لیست دوستان تا انتهایش! عروسی که نیست که هرچه مهمانهاتان بیشتر باشد بگویند خفنترید!
۱۹٫ تشویق خوب است، تشویق خیلی خوب است! دیگران را تشویق کنید تا شما را تگ کنند.
۲۰٫ اکانتهای مرتبط با کسبوکارتان را فالو کنید.هرچه فالورت بیشتر فروشتم بیشتر
.
۲۱٫ با مخاطبان و جواع هدف در تعامل باشید؛ تا کی کنجِ عٌزلت؟
۲۲٫ با اینفلوئنسرهای مرتبط با کسبوکارتان همکاری کنید.
۲۳٫ در صورت امکان با برندها و دیگر کسبوکارها همکاری کنید؛ والا خب! دشمن که نیستن!
۲۴٫ به هیچ وجه از استوریهای اینستاگرام غافل نشوید؛ حتی اگر دست عزرائیل روی گلویتان است!
۲۵٫ از ویژگیهای تعاملی نهایت استفاده را ببرید؛ از این خوشم نمیاد از اون خوشم نمیاد نداریم!
۲۶٫ از امکانات و آپشنهای استوری، نهایت استفاده را ببرید؛ چیه؟ پول که قرار نیست بگیرن ازتون! انگشت رنجه بفرمایید و یه تُک انگشت تشریف ببرید از امکانات و آپشنها دیدن بنمایید!
۲۷٫ یک مصاحبه یا گفتوگوی لایو اینستاگرام را امتحان کنید. لایو خوب خیلی خوب است، اما قرار نیست به محض دیدن اولین دایناسوری که در خیابانتان متولد شد، او را به لایو و یک شام مفصل دعوت کنید! هشدار: قبل از دعوت موجوداتِ عجق و وجق به لایو، از گیاهخوار بودنشان مطمئن شوید اگر دلتان میخواهد این آخرین شب زندگیتان نباشد!
۲۸٫ یک ویدئوی IGTV را امتحان کنید؛ اما حواستان باشد واقعا جالب باشد! دیدن آسفالت ترک خوردهی کف خیابان وقتی که راه میروید برای هیچ کس جذاب نیست مگر آنکه گنجی زیر ترکها پنهان باشد!
۲۹٫ برای پستها یک فیلتر منحصربهفرد ایجاد کنید؛ منحصربهفرد یعنی یونیک! پس از روی دست این و آن تقلب نکنید!
۳۰٫ بهطور مداوم پست بگذارید؛ نترسید! همهی ما آنقدری وقت اضافه داریم که پستهای پیجهای محبوبمان را هر روز، روزی ۲۰ مرتبه نگاه کنیم تا حفظمان شود!
.
۳۱٫ در بازههای زمانی مناسب پست کنید؛ ساعت ۳ صبح ملت خوابن!
۳۲٫ برای پستها و استوریهای خود برنامه ریزی کنید! اصلیترین قدم طراحی یک نقشهی گنج درست و حسابیست!
۳۳٫ کمپینها و مسابقات اینستاگرامی راه بیندازید! خسیس نباشید! ما جایزه میخواهیم!
۳۴٫ به منظور جذب فالوور اینستاگرام، تبلیغات اینستاگرامی را جدی بگیرید. هرچه فالورت بیشتر فروشتم بیشتر
۳۵٫ تمام قابلیتهای Instagram Insights را بیاموزید و از آنها استفاده کنید؛ این بخش برای شماست اگر به وسواس فکری دچارید!
حرفهای لحظه آخری!
محبوبیت اینستاگرام در بین مخاطبان روزبهروز در حال افزایش است و با این رشد سریع، راهاندازی یک کسبوکار اینستاگرامی بسیار منطقی به نظر میرسد. اگر شما هم قصد راهاندازی یک پیج تجاری یا سر و سامان دادن به پیج فعلیتان را دارید با رعایت نکات و قواعد جذب فالوور اینستاگرام میتوانید به کسبوکارتان رونقی دوباره ببخشید. اگر برای کار و کسبتان یک پیج اینستاگرامی دارید، خیلی متشکر میشویم اگر به ما بگویید که شما برای رونق کسبوکارتان در اینستاگرام تا امروز چه کردهاید و از این به بعد چه نقشهی شومی در سر دارید؟ از کدام یک از این روشها استفاده میکنید؟ اگر روش و راهحل شما برای جذب فالوور اینستاگرام در این مقاله نبود، با نوشتن در کامنتها به ما و دیگر مخاطبان کمک کنید تا دستتان سادهتر برای ما رو شود!
رفع ارورهای برنامه اینستاگرام فارسی
سوالات متداول
سریعترین روش برای جذب فالوور واقعی اینستاگرام چیست؟
سریعترین روش، استفاده از یک برنامهی جذب فالوور واقعیست که تعداد قابل توجهی فالوور واقعی را در زمانی کوتاه به پیج شما سرازیر میکند؛ اما نه فالوورهایی با هویت پوشالی!
۳- آیا سرعت بالا در جذب فالوور اینستاگرام، میتواند مشکلساز باشد؟
بله! سرعت ممکن است یک ضرورت به نظر برسد، اما مواظب باشید که زیادهروی نکنید. در صورت جذب سریع فالوور، اینستاگرام ممکن است به شما مشکوک شود و تصور کند که یک ربات مخرب هستید؛ در نتیجه تصمیم بگیرد در یک حرکت انتهاری کَلَک اکانتتان را بکند و پرتتان کند در جهنم!
دیدگاهتان را بنویسید