قیمت 3,160,000 تومان

ظرفیت تمام شد!

اشتراک گذاری :
0 دیدگاه 1854 بازدید
بدون امتیاز 0 رای
تاریخ انتشار: 29 تیر 1400
دسترسی سریع
ارتباط با استاد
امکان بازگشت وجه

“مشخصات این دوره رو اینجا بخون!”

دوره جامع افزایش فالوور + ۳ ماه مشاور اختصاصی

با استفاده از دوره آموزش افزایش فالوور اینستاگرام، این امکان برای شما به وجود میاد که بتونید به‌راحتی و بدون نیاز به پرداخت هزینه‌های گزاف تبلیغاتی به‌صورت کاملاً اصولی خدمات و محصولات خود را به جامعه آماری مخاطبان هدف کسب‌وکار خود نشان دهید و از همین راه بتوانید باعث رشد و افزایش درآمد خود از فضای مجازی و به‌صورت اختصاصی در پلتفرم اینستاگرام شوید.

ما در این دوره یعنی دوره آموزش افزایش فالوور اینستاگرام در ۱۶ گام در کنار شما قرار می‌گیریم که تمامی گام‌ها در زیر توضیح داده شده است.

قدم اول – افزایش فالوور با پیج مسقطی

باعث میشه تو همون نگاه اولی که فالوورای جدید به پیجت می‌ندازن، کلی فالوور جذب کنی.

اجزای یک پیج اصولی:

  • USERNAME اصولی
  • NAME اصولی
  • عکس پروفایل اصولی
  • بایو اصولی
  • هایلایت با تعداد مناسب و محتوای اصولی
  • چیدمان پست‌ها به‌صورت اصولی
  • کپشن حرفه‌ای

قدم دوم – افزایش فالوور با محتوای سلطنتی

یعنی آموزش محتوا و محتوا یعنی پادشاهی در امر افزایش فالوور! درنتیجه توی این بخش یاد می‌گیری چجوری تولید محتوا کنی که توی هشتک و اکسپلور و … موفق‌تر باشی. توی این بخش درباره موضوعات زیر به صورت مفصل باهم صحبت می‌کنیم.

  • محتوا چیست و چرا باید تولید محتوا کنیم؟!
  • کلمه کلیدی چیست؟!
  • انواع محتوا در اینستاگرام
  • تلفیق ویدیو و عکس
  • تولید محتوا برای همکاری در فروش
  • قالب‌های تولید محتوا در اینستاگرام
  • محتوای پیج‌های فروش کالا (آموزشی – محصول – آزاد)
  • محتوای پیج‌های فروش خدمت (آموزشی – محصول – آزاد)
  • محتوای پیج‌های آموزشی (آموزشی – آموزشی- آزاد)
  • محتوای پیج‌های طنز و فان
  • قلاب و پایان دراماتیک
  • ترند سواری (موج‌سواری)
  • تولید محتوای قابل چرخش یا فورواردی
  • تولید محتوای چالشی و ویروسی
  • تولید محتوای متوقف کننده
  • لایوولوژی

قدم سوم – افزایش فالوور با اکسپلور سرعتی

اگر دنبال افزایش فالوور سریع و ضربتی هستی، این قدم رو از دست نده، اکسپلورر حتماً بهت کمک می‌کنه. حالا این کمک چجوریه؟ اینجوری خواهد بود که در این بخش قلق‌های ورود به اکسپلور رو می‌فهمی و با ترکیب اون با الباقی قدم‌ها میتونی اکسپلور رو بترکونی. حالا همین زیر بهت سرفصلایی که دربارش صحبت کردیم رو می‌گم:

  • کی میریم اکسپلور؟!
  • حذف فالوور روح
  • ۲۵ دقیقه طلایی
  • کاور
  • پاک‌سازی اکسپلور
  • زمانی که مخاطب روی پست می‌ذاره!

قدم چهارم – آموزش افزایش فالوور با هشتک قدرتی

این قدم از دوره آموزش افزایش فالوور اینستاگرام بهتون نشون میده که معجزه واقعی یعنی افزایش فالوور با هشتک! و این یعنی توانمندی به معنای واقعی کلمه، هشتک یه دوست قدیمی در اینستاگرام به‌حساب میاد که جدیداً یکم اخلاقاش خاص شده و تا یاد نگیری چجوری باهاش رفتار کنی بهت فالوور نمیده.

قدم پنجم – آموزش افزایش فالوور با بلاگری شهرتی

یه بلاگر خودش به‌تنهایی میتونه یه آهنربای بزرگ برای جذب مخاطب و درنتیجه افزایش فالوور باشه. این قدم خیلی مهمه و در تمامی بیش از یک‌صد پیجی که توسط ما تست شده، بیشترین نتیجه رو داده؛ درواقع درصد تأثیر پذیریش برای افزایش فالوور ۱۰۰% هست. خب داریم از این بهتر؟ این قدم رو خیلی جدی بگیر. بازهم اگه حس می‌کنی دوست داری خیلی کاملتر درباره بلاگری، مخصوصا بلاگری فروش و بلاگری لایف استایل اطلاعات کسب کنی، می‌تونی دوره کسب درآمد از اینستاگرام با بلاگری فروش و یا دوره صفر تا صد بلاگری روزمره ما رو خریداری کنی.

قدم ششم – آموزش افزایش فالوور با تعامل دقتی

در فضای اجتماعی، اجتماعی باش یعنی با اجتماعی بودن افزایش فالوور در اینستاگرام رو تجربه کن. حالا اجتماعی بودن در اینستاگرام یعنی تعامل درنتیجه تو با تعامل اصولی میتونی به تعداد زیادی کاربر اینستاگرام بگی که ارزش دنبال کردن داری و درنتیجه افزایش فالوور رو به خودت هدیه بدی . همین حالا شروع کن اما با کمک آموزش‌های ما!

قدم هفتم – آموزش افزایش فالوور با فالوو آنفالوی ضربتی

فالو آنفالو بهت کمک می‌کنه که بتونی در مدت‌زمان کوتاه  به مقدار مشخص مخاطب دسترسی پیدا کنی؛ یعنی افزایش فالوور مقطعی. از خوبیای این تکنیک این هست که اگه به روش اصولی انجام بشه میتونه آورده‌های خیلی خوبی برای تو داشته باشه و به‌صورت سریع هم تأثیر خودش رو نشون میده، حالا اصولیش چجوریه ؟ توی این بخش موبه‌مو راجع به این تکنیک بهت توضیح دادیم.

قدم هشتم – آموزش افزایش فالوور با تبلیغ پولکی

تبلیغات کن فالوور بگیر! فقط یادت باشه که پولاتو هدر ندی. حالا میگی تبلیغات اصولی چیه؟! تبلیغات یه روش مرسوم هست برای دیده شدن فضای خدمات و کسب‌وکار، همین موضوع به اینستاگرام و در کل به فضای سوشیال مدیا هم سرایت کرده و میشه گفت نقش پررنگی در افزایش فالوور داره. امااااااااااااا فقط کافیه یه کوچولو غفلت کنی تا ببینی که نه‌تنها بهت کمک نکرده بلکه کلی هم پولاتو هدر داده . تمام نکات لازم برای به حداقل رسوندن ریسک و به حداکثر رسوندن بازدهی تبلیغات رو اینجا کامل برات باز کردیم.

قدم نهم – افزایش فالوور با تبادل فلسفی

بلیت برنده برای سوارشدن به قطار افزایش فالوور در ایستگاه اول تبادل جادویی است؛ حالا این یعنی چی؟ ببین این یه مدل مبادله کالا به کالا محسوب میشه، اینجوری که تو با تبادل کردن با پیج‌های هم زمینه خودت میتونی به مخاطب‌های زیادی دست پیدا کنی، پس تبادل رو همیشه انجام بده حتی با اونایی که از تو کمتر فالوور دارن . اینو یادت باشه که تبادل اصولاً برای هر دو طرف نفع داره پس توی این موضوع خساست به خرج نده . حالا اینکه دقیقاً چکار کنی توی این بخش توضیح کاملی بهت دادیم .

قدم دهم – افزایش فالوور با دایرکت منطقی

دایرکت مارکتینگ یعنی ارتباط گیری سریع و مستقیم با مخاطب برای افزایش فالوور؛ درواقع باید گفت دایرکت مارکتینگ راهی ۱۰۰% تضمینی هم برای فروش و هم برای جذب فالوور است. ببین به این فکر کن که ارتباط مستقیم و درواقع نفربه‌نفر چه قدر میتونه مؤثر باشه ؟ حالا تو این قابلیت رو در بخش دایرکت‌های اینستاگرام داری که بهت کمک میکنه تا بتونی به فالوورهای ارزشمند و وفاداری برسی. ما توی این بخش سه روش زیر رو برای دایرکت مارکتینگ بهت آموزش میدیم.

  • دایرکت مارکتینگ از طریق تاپ هشتک
  • دایرکت مارکتینگ از طریق ارزش‌افزوده
  • دایرکت مارکتینگ به روش مادرها!!!

قدم یازدهم – افزایش فالوور با کامنت رفاقتی

کامنت گذاشتن عین رد پا میمونه توی برف، هر جا بری پیدات می‌کنن و این پیدا کردن یعنی افزایش فالوور؛ حالا این‌جوری هم بهش فکر کن تو وقتی به مخاطب‌ها، وقتی به همکارا و … توجه کنی چی میشه؟ آفرین درسته! نتیجه توجه کردن، توجه دیدن هست، این‌جوری کانون توجه میشی و کلی فالوور میتونی برای خودت جمع کنی درواقع یه قبیله سازی تروتمیز برات به ارمغان میاره، خیلی هم سادستا، حالا این بخش رو که ببینی خودت متوجه میشی.

قدم دوازدهم- افزایش فالوور با مسابقه رقابتی

جایی که تو برای مخاطب یک موضوع یا بستر هیجان‌انگیز تولید می‌کنی، اونجا دقیقاً خود خود خود مسابقه است. حالا البته این‌رو هم باید بدونی که مسابقه عین یه تیغ دولبست، یعنی اگر بهش خوب فکر نکرده باشی و صرفاً هدفت جذب باشه بعد یه مدت ریزش میکنه، توصیه ما به شما اینه که هر حرکتی می‌زنید که منجر به جذب میشه در کنارش به‌صورت خیلی پررنگ به نگه داشتن و موندگاری فالوورها فکر کنید.

قدم سیزدهم – افزایش فالوور با کاور انتحاری

این روش این‌جوریه که تو از طریق چشمای مخاطبت راه باز میکنی به قلبش و نیازهاش، این باعث میشه بیشتر به تو توجه بشه و حاصل توجه دیدن همیشه به افزایش فالوور منجر میشه، تو این بخش بهت یه سری نکته در گوشی دارم میگم که حتما به دردت میخوره.

قدم چهاردهم – سکوی پرتاب اینستاگرام

اینجا به شما خواهیم گفت که اصلی‌ترین راز برای رشد در اینستاگرام و افزایش فالوور چیه؟! حالا از همه اینا که بگذریم محتوایی که تو این بخش خواهی دید عین چاشنی میمونه برای غذا درواقع شما اگه بهترین غذای دنیا رو بپزی، اگه چاشنی نداشته باشه به دل نمیشینه، اینجا هم همینه این بخش چاشنی همه‌ی تکنیک‌هایی هست که بهت یاد دادم. بیا تا بهت بگم چی میگیم تو این بخش:

  • صبر کنی!
  • استمرار داشته باشی!
  • به کیفیت و کمیت باهم اهمیت بدی!
  • با فالوورات درست رفتار کنی!
  • و توی کمپین شرکت نکنی

قدم پانزدهم – جدیدترین راز افزایش فالوور

رونمایی از جدیدترین راز افزایش فالوور در اینستاگرام، این تکنیک غوغا میکنه، چیزیو که خیلیا میگن راه و فرمول مشخصی نداره و سخت هست و فلان و اینا، ما توی این بخش براش یک فرمول پیدا کردیم که جواب میده! اونم چه جوابی! فقط حواستو شیش دنگ جمع کن و یه تایم مختص این تکنیک بذار تا متوجه بشی معجزه که میگن چیه دقیقاً !!!

قدم شانزدهم – پاسیو پلاس

این گام از آموزش افزایش فالوور اینستاگرام بهت یاد میده چه جوری خودت رو رشد بدی و موفقیت چیست و کجاست، همچنین یاد می‌گیری که چه جوری و با چه برنامه‌ای تولید محتوای اصولی کنی و کلی مطالب مفید اضافه برای شما همراهان جان دل. اینو هم در نظر بگیرید که شاید خیلی از همین مواردی که اینجا ما در قالب نکته اضافی و فوق‌برنامه میگیم و در اختیارتون می‌گذاریم رو، خیلی جاها بهش به دید جدیدترین نگاه کنن ولی ما توی این دوره کاری کردیم و اونقدر آپدیت و به‌روز عمل کردیم که محتویات این بخش برای شما صرفاً به‌عنوان یه ابزار به‌حساب میاد .

خب دیگه تموم شد !

شوخی کردیم بابا  تازه میخوام راجع به این بهت بگم که :

پشتیبانی اینجوریش خوبه!

دوره آموزش افزایش فالوور اینستاگرام هم مثل تمام دوره‌های دیگه اینستاپاسیو، یه تیم پشتیبانی کامل داره. می‌تونید هر سؤالی که دارید رو از طریق بخش پایین همین صفحه توی واتس اپ از تیم ما بپرسی، یا اینکه توی دایرکت پیج اینستاپاسیو و بلاگریتو، هشتک #مهره_مار رو بزنی و سوالتو بپرسی. اما بخش جذاب داستان اینجاست! اره دقیقاً همین‌جا! این دوره دو تا پلن داره که توی این پلن میخوام برات یه برگ برنده دیگه رو کنم؛ اونم اینه که این دوره علاوه بر همه شگفتی‌های بالا، ۳ ماه ! آره درست شنیدی ۳ ماه هم مشاوره اختصاصی داره.

ینی چی؟ ینی یکی از کارشناسان مجرب تیم ما ۳ ماه به‌عنوان مشاور اختصاصی در کنار تو خواهد تا تو بترکوووونی؛ اون این مسیر رو خوب بلده و میتونه برای تو چراغ راه باشه و تورو توی این مسیر به بهترین نحو ممکن همراهی کنه. حالا اگه حس می‌کنی نیازی به این مشاور اختصاصی نداری، می‌تونی پلن اول، یعنی دوره جامع افزایش فالوور رو خریداری کنی.

جایزه شرکت توی دوره آموزش افزایش فالوور چیه؟!

بین همه عزیزانی که از همین امروز تا تاریخ ۷ مردادماه ۱۴۰۰ این دوره رو خریداری کنن، قرعه‌کشی می‌کنیم و ۴ جایزه نقدی یک‌میلیون تومانی تقدیم خواهیم کرد.

“سوال‌هایی که شاید براتون پیش بیاد!” 

چرا پلن دوم این دوره از پلن اول گرونتره؟!

خیلیاتون دغدغه این‌رو داشتید که ۱ نفر به‌صورت مستقیم به شما در راستای رسیدن به موفقیت و افزایش فالوور کمک می‌کرد، حالا ما توی پلن دوم آموزش افزایش فالوور در اینستاگرام برای شما عزیزان دریچه‌ای جدید ترسیم کردیم؛ به همین خاطر، پلن دوم دوره افزایش فالوور در اینستاگرام با مشاوره اختصاصی سه‌ماهه تقدیم شما شده. قیمت اصلی پلن دوم، یک‌میلیون و ۹۸۰ هزار تومان هست که به مناسبت جشنواره عید تا عید شما می‌توانید این دوره را باقیمت استثنایی یک‌میلیون و ۴۸۰ هزار تومان به همراه سه ماه مشاوره اختصاصی خرید و تهیه نمایید.

آیا مشاوره این دوره به‌صورت اختصاصی انجام می‌شود؟

در این دوره هر کاربر که دوره را تهیه می‌نماید دارای ۱ مشاور دیجیتال مارکتینگ مجرب خواهد شد که به مدت سه ماه در کنار شما کاربرعزیز و همگام با شما در راستای افزایش فالوور در اینستاگرام خواهد بود.

بازم سؤال دارم چه‌کار کنم؟!

مجموعه اینستاپاسیو پیشتازترین مجموعه در بین مجموعه‌های مشابه در امر پشتیبانی و پاسخگویی به مشتریان بوده و از این بابت انتخاب شما بابت خرید دوره تضمین می‌گردد. حالا کافیه با هر دستگاهی وارد سایت ما شده‌اید پایین صفحه سمت راست بر روی گزینه سبزرنگ کلیک کنید تا در اسرع وقت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

“و اما ویدیوهای دوره!”

بخش اول - افزایش فالوور با پیج مسقطی
بخش دوم - افزایش فالوور با محتوای سلطنتی
بخش سوم - افزایش فالوور با اکسپلور سرعتی
بخش چهارم - افزایش فالوور با هشتک قدرتی
بخش پنجم - افزایش فالوور با بلاگری شهرتی
بخش ششم - افزایش فالوور با تعامل دقتی
بخش هفتم - افزایش فالوور با فالوو آنفالوی ضربتی
بخش هشتم - افزایش فالوور با تبلیغ پولکی
بخش نهم - افزایش فالوور با تبادل فلسفی
بخش دهم - افزایش فالوور با دایرکت منطقی
بخش یازدهم - افزایش فالوور با کامنت رفاقتی
بخش دوازدهم - افزایش فالوور با مسابقه رقابتی
بخش سیزدهم - افزایش فالوور با کاور انتحاری
بخش چهاردهم - سکوی پرتاب پیج شما
بخش پانزدهم - جدیدترین راز افزایش فالوور
بخش شانزدهم - پاسیو پلاس!
زبان: فارسی
9 ساعت و 18 دقیقه
16 جلسه

نظرات

متوسط امتیازات

0
بدون امتیاز 0 رای
3,160,000 تومان
0 نقد و بررسی

جزئیات امتیازات

5 ستاره
0
4 ستاره
0
3 ستاره
0
2 ستاره
0
1 ستاره
0

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوره جامع افزایش فالوور + ۳ ماه مشاور اختصاصی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برچسب ها افزایش فالوور