جستجو برای:
سبد خرید 0
  • خدمات ما
    • منتورینگ
    • طراحی سایت
    • بیزینس پارتی
    • تبلیغات
  • دوره ها
  • وبلاگ
  • تماس با ما
    • info@instapasio.ir

      09031602949

      کانال تلگرام
      اینستاگرام
  • خدمات ما
    • منتورینگ
    • طراحی سایت
    • بیزینس پارتی
    • تبلیغات
  • دوره ها
  • وبلاگ
  • تماس با ما
    • info@instapasio.ir

      09031602949

      کانال تلگرام
      اینستاگرام
  • خدمات ما
    • منتورینگ
    • طراحی سایت
    • بیزینس پارتی
    • تبلیغات
  • دوره ها
  • وبلاگ
  • تماس با ما
    • info@instapasio.ir

      09031602949

      کانال تلگرام
      اینستاگرام
ورود / عضویت
0

وبلاگ

instapasio > وبلاگ اصلی > اینستاگرام >  چگونه در اینستاگرام تبلیغ کنیم؟

 چگونه در اینستاگرام تبلیغ کنیم؟

22 مرداد 1402
ارسال شده توسط تیم سئو پاسیو
اینستاگرام

مقدمه

موقعیتی را تصور کنید که در آن شما به یک کمپین تبلیغاتی گوگل پیوسته‌اید و با دست و دلبازی برای آن خرجی می‌کنید تا وب‌سایتتان در گوگل رتبه‌ی بهتری کسب کند. همچنین در فیسبوک، لینکدین، توییتر و حتی شبکه‌های اجتماعی مرتبط با کسب‌وکارها وب‌سایتتان را تبلیغ کرده‌اید؛ ممکن است حتی روی بعضی کمپین‌های تبلیغات محیطی و بیلبوردها هم سرمایه‌گذاری کرده باشید؛ اما بنا به دلایلی، برای تبلیغات در اینستاگرام یک قِران هم خرج نکرده باشید؛ مثلا دلایلی شبیه به عدم اطمینان به بازگشت سرمایه! خب راستش را بخواهید خبر خوبی برایتان نداریم و باید بگوییم که متاسفانه در این یک قلم، تصمیم درستی نگرفته‌اید.  ما اینجاییم تا جلوی ضرر و زیانتان را بگیریم و راه بهینه‌تر خرج کردن برای تبلیغات را به شما آموزش دهیم؛ پس بدانید و آگاه باشید که نادیده گرفتن اینستاگرام می‌تواند رویاهای شما را نقش بر آب کند!

اینستاگرام اگرچه نسبت به رقبایش اپلیکیشن جوان‌تری محسوب می‌شود و از شرکت مادرش فیسبوک، کاربران کم‌تری داشه باشد؛ اما در واقع مانند ستاره‌ایست که در آسمان شبکه‌های اجتماعی می‌درخشد.

اینستاگرام با فراهم کردن بستری برای ایجاد محتوای تصویری از طریق فرمت‌های تبلیغاتی مختلف، توانسته الگویی موفق و منحصربه‌فرد برای تبلیغ در شبکه‌های اجتماعی ارائه دهد که به اذعان کارشناسان، از بسیاری از کمپین‌های تبلیغاتی مشابه، بازدهی بیشتری دارد؛ بنابراین شاید بهتر باشد در دیدگاه خود تجدید نظر کنید و تبلیغاتتان را به بستر اینستاگرام بسپارید؛ اما تبلیغ در اینستاگرام اصول و قواعد خود را دارد و باید پیش از تصمیم‌گیری و شروع تبلیغات، درباره‌ی این کار اطلاعات کاملی کسب کنید. در ادامه ما آنچه را نیاز دارید در اختیارتان قرار می‌دهیم.

افزایش فالور برای فروش در اینستاگرام

پول بدهید؛ معروف شوید!

 چگونه در اینستاگرام تبلیغ کنیم؟ تبلیغات اینستاگرام روشی است که در آن، اینستاگرام در ازای پرداخت مبلغی از سوی شما، محتوای تصویری مدنظرتان را منتشر می‌کند. افراد یا کسب‌وکارها به دلایل مختلفی تصمیم به تبلیغ در شبکه‌های اجتماعی می‌گیرند؛ اما در مجموع، تبلیغ در اینستاگرام اغلب با هدف قرار گرفتن برند در معرض دید کاربران بیشتر و هدایت فالوورهای اینستاگرامی به سایت و در نتیجه افزایش ترافیک آن انجام می‌شود.

از آنجایی که اینستاگرام یک پلتفرم بصری محسوب می‌شود، تبلیغات متنی به تنهایی در آن جایگاهی ندارد و شما برای جلب توجه مخاطبانتان، به محتوایی متشکل از یک یا چند تصویر یا ویدئو که می‌تواند با محتوای متنی هم همراه شود نیاز دارید.

هیجان‌انگیزترین بخش تبلیغات در اینستاگرام ( Advertising on Instagram )

یک مساله‌ی هیجان‌انگیز درباره‌ی تبلیغات اینستاگرام، بازدهی بالای آن است. طبق آمارها در مارس ۲۰۱۷، بیش از ۱۲۰ میلیون اینستاگرامر در اثر تبلیغات اینستاگرام، حداقل از یک وب‌سایت تبلیغ شده بازدید کرده‌اند، روی لینک‌ها کلیک کرده‌اند، با شماره‌های تلفن کسب‌وکارها تماس گرفته‌اند، به آن‌ها ایمیل زده‌اند یا در دایرکت به آن‌ها پیام داده‌اند.

بنا به گفته‌ی اینستاگرام، ۶۰ درصد از کاربران بیان کرده‌اند که توانسته‌اند محصولات جدیدی را در این پلتفرم کشف کنند و تنها ۲۵ درصد از اینستاگرامرها پس از مواجه شدن با یک پست تبلیغاتی، از کنار آن با بی‌تفاوتی عبور کرده‌اند..

درست مانند تبلیغات فیسبوک، موفقیت تبلیغ در اینستاگرام و در معرض دید قرار گرفتن بیشتر پست‌های شما، نسبت مستقیمی با مبلغی دارد که برای تبلیغات می‌پردازید. همچنین با صرف هزینهی بیشتر روی تبلیغات، می‌توانید بر کاربرانی که با تبلیغات شما در اینستاگرام مواجه‌ می‌شوند، تاثیرگذارتر باشید.

هر کاری به وقتش خوبه!

اینستاگرام دارای میانگین نرخ تعامل در هر پست اینستاگرامی، ۱٫۶۰ درصد است؛ این در حالی است که این پلتفرم بیش از یک میلیارد کاربر فعال دارد.

گرچه طبق تحقیقات، بهترین زمان برای انتشار پست‌های تبلیغاتی در اینستاگرام، روزهای چهارشنبه ساعت ۱۱ صبح و جمعه‌ها از ساعت ۱۰ تا ۱۱ صبح است، ثابت‎ترین نرخ تعامل در اینستاگرام، از سه‌شنبه تا پنجشنبه، بین ساعت ۱۰ صبح تا ۳ بعدازظهر مشاهده شده است.. اگر می‌خواهید نرخ تعامل بالایی را در یک پست اینستاگرامی تجربه کنید، از انتشار پست‌های تبلیغاتی در یکشنبه‌ها- روز تعطیل رسمی در بیشتر کشورهای دنیا- اجتناب کنید. همچنین کم‌ترین میزان تعامل در اینستاگرام، هر روزه از ساعت ۲۳ تا ۳ بامداد است.

اگر مخاطبانتان از منطقه‌ی خودتان هستند، لازم است به روزهای تعطیلی خود توجه کنید؛ مثلا در ایران جمعه‌ها نرخ تعامل کم‌تر است با این وجود نرخ تعامل در یک روز از شغلی به شغل دیگر می‌تواند متفاوت باشد؛ مثلا بهترین زمان برای انتشار پست‌های تبلیغاتی خرده‌فروشان و برندهای عرضه‌کننده‌ی کالاهای مصرفی در اینستاگرام، ساعت ۳ بعدازظهر چهارشنبه‌هاست و بیشترین میانگین نرخ تعامل پست‌های اینستاگرام در روزهای دوشنبه تا جمعه، بین ساعت ۱۱ صبح تا ۵ بعدازظهر، ثبت شده است.

چرا این همه اصرار بر تبلیغ در اینستاگرام؟

تبلیغ در اینستاگرام برای برندها و کسب‌وکارها مزایای زیادی دارد که در ادامه برخی از آن‌ها را برایتان بازگو کرده‌ایم:

  • اینستاگرام جامعه‌ای در حال رشد است که تا این لحظه حدود ۱میلیارد کاربر در آن فعالیت دارد.
  • به‌دلیل متصل بودن پتلفرم‌های اینستاگرام و فیسبوک به هم، پیدا کردن و هدف قرار دادن مخاطبان بالقوه‌ در اینستاگرام بر اساس داده‌های فیسبوک، آسان‌تر است. تمام پروسه‌ی تبلیغات اینستاگرام، از بودجه‌بندی و برنامه‌ریزی گرفته تا راه‌اندازی و انتشار تبلیغات، از طریق فیسبوک انجام می‌شود.؛ بنابراین در صورتی که از قبل با سازوکار تبلیغات در فیسبوک آشنا هستید، نیازی نیست دانش تبلیغات اینستاگرام را از ابتدا بیاموزید.
  • اینستاگرام بیشترین نرخ تعامل را در میان همه‌ی شبکه‌های اجتماعی به خودش اختصاص داده است.
  • شما می‌توانید با استفاده از Shopify، محصولاتتان را به‌راحتی و به‌صورت بی‌واسطه در اینستاگرام بفروشید.
  • اینستاگرام برای سنجش موفقیت کمپین شما، به‌جای آمار جذب فالوور، لایک یا کامنت، از ابزارهای پیشرفته‌ای مانند Awareness ، Reach و Recall استفاده می‌کند.

بازگشت سرمایه: وقتی تبلیغات لذت‌بخش می‌شود!

تبلیغ در اینستاگرام علاوه بر اینکه به نسبت سایر روش‌ها و کمپین‌های تبلیغاتی اینترنتی، کوتاه‌ مدت‌تر و موثرتر است، از نظر بازگشت سرمایه و هزینه‌ها نیز با بهترین نتایج همراه می‌شود.

یک تبلیغات موثر برای تمام کسب‌وکارها

در سال گذشته، بیش از ۲۵ میلیون حساب تجاری فعال در اینستاگرام، مبلغی در حدود ۷ میلیارد دلار را  صرف تبلیغ در اینستاگرام کردند. این امر به‌وضوح ثابت می‌کند که برندهای کوچک و بزرگ در حال سرمایه‌گذاری‌های جدی روی این شبکه‌ی اجتماعی هستند.

اگرچه‌ تبلیغات اینستاگرامی نشان داده‌ که می‌تواند برای تمام کسب‌وکارها مفید باشد، عده‌ای از صاحبان کسب‌وکارها به اشتباه تصور می‌کنند که چیزی برای ارائه در اینستاگرام ندارند. همان طور که گفتیم این یک تصور اشتباه است و هر محصول و خدماتی می‌تواند با به‌کارگیری خلاقیت و برنامه‌ریزی استراتژیک، به یک محتوای متناسب با اینستاگرام تبدیل شود.

روش های تبلیغ در اینستاگرام

حالا بعد از آشنایی با اهمیت و سازوکار تبلیغات در اینستاگرام، نوبت پاسخ دادن به این سؤال است که « چگونه در اینستاگرام تبلیغ کنیم؟ ». هنگامی که تصمیم می‌گیرید یک کمپین تبلیغاتی در اینستاگرام اجرا کنید، با چهار شکل اصلی تبلیغات مواجه خواهید شد:

تبلیغات در استوری اینستاگرام:

تبلیغات در استوری از جدیدترین گزینه‌های تبلیغات در اینستاگرام به شمار می‌رود و این نکته که هر روزه بیش از ۵۰۰ میلیون اکانت اینستاگرام از استوری استفاده می‌کنند، استوری اینستاگرام را به فرصتی عالی برای ارتباط با کاربران تبدیل کرده است. اما چگونه در اینستاگرام تبلیغ کنیم؟ در واقع، اکانت‌های تجاری چیزی حدود ۳۳ درصد از پربازدیدترین استوری‌های اینستاگرام را به خود اختصاص داده‌اند و این آمار نشان‌دهنده‌ی، علاقه‌ی مردم به دنبال کردن استوری‌های حاوی تبلیغات اکانت‌های تجاریست. از ویژگی‌های مثبت تبلیغ در اینستاگرام از این طریق،  استفاده‌ی استوری از کل صفحه‌ی نمایش موبایل است. در این حالت تنها چیزی که کاربر روی صفحه‌ی موبایلش می‌بیند، تبلیغ شماست و به این ترتیب روی آن متمرکز می‌شود. یکی دیگر از امکانات استوری اینستاگرام، قابلیت لینک کردن روی آن و هدایت کاربر به یک آدرس  دیگر، همچون سایت، است.

تبلیغ در اینستاگرام از طریق پست کردن عکس:

پست کردن عکس رایج‌ترین روش تبلیغات در اینستاگرام به شمار می‌رود. تصاویر تبلیغاتی در قالب یک قاب پرتره و با قابلیت CTA و تگ اسپانسر، روی Feed به کاربران نمایش داده می‌شوند. یکی از مهم‌ترین اصول تبلیغات اینستاگرامی در این روش، انتخاب عکس مناسب است. عکسی را انتخاب کنید که با سبک رایج در اینستاگرام مطابقت داشته باشد و در حالی که شبیه یک پست معمولی در اینستاگرام به نظر می‌رسد، تابع و معرف سلیقه و برند شما هم باشد.

تبلیغ در اینستاگرام از طریق پست کردن ویدئو:

یکی دیگر از گزینه‌های تبلیغ در اینستاگرام، پست کردن تبلیغات ویدئوییست. پست‌های ویدئویی عملکردی مشابه عکس‌‎ها دارند؛ با این تفاوت که محتوا به‌جای عکس، ویدئوهایی با حداکثر زمان شصت ثانیه است. ویدئوها متریال‌های عالی برای جلب توجه مخاطبان محسوب می‌شوند. نکته‌ای که در هنگام استفاده از ویدئو باید به آن توجه داشت این است که ویدئوها به‌طور خودکار بدون صدا پخش می‌شوند. پس در زمان ساخت ویدئوهای تبلیغاتی، بهتر است از بیان اطلاعات مهم در چند ثانیه اول خودداری کنید.

تبلیغات Carousel:

تبلیغات Carousel با فراهم کردن امکان انتشار هم‌زمان چندین عکس و ویدئو در یک پست، گزینه‌ای عالی برای ارائه‌ی محصولات و ترغیب کردن مخاطبان به برقراری تعامل با پست‌های تبلیغاتی محسوب می‌شود. این نوع شیوه‌ی تبلیغ در اینستاگرام، برای تبلیغاتی مانند مد و فشن بسیار کاربرد دارد و به شما امکان می‌دهد تا در این مثال، تنوع جنس و رنگ محصولاتتان را به مخاطبان خود نشان دهید و افراد بیشتری را مجذوب محصولات متنوع و رنگارنگ  خود کنید.

صرفه‌جویی در هزینه با تبلیغ رایگان در اینستاگرام

باور کنید یا نه، یکی از راه‌های صرفه‌جویی در هزینه‌های بازاریابی و تبلیغات، تبلیغ در اینستاگرام رایگان است. بله! شما با استفاده از ابزارها و تکنیک‌هایی می‌توانید یک تبلیغ رایگان در اینستاگرام را تجربه کنید.

فاکتورهای موثر بر قیمت تبلیغات در اینستاگرام

هزینه‌های هر تبلیغ در اینستاگرام، تحت تاثير چهار عامل بودجه‌ی شما، امتیاز آگهی، تخمین میزان مشارکت و رقابتی بودن موضوع تعیین می‌شود. این فاکتورها را در ادامه با هم بیشتر بررسی می‌کنیم:

بودجه‌ی شما:

بودجه‌ی شما با میزان هزینه‌ای که برای یک کمپین تبلیغاتی اینستاگرام خرج می‌کنید، رابطه‌ی مستقیمی دارد اما چگونه در اینستاگرام تبلیغ کنیم؟ به عبارتی شما باید تعیین کنید که چقدر حاضرید برای  به دست آوردن نتیجه‌ی بهتر هزینه کنید. از آنجایی که رقبای شما در اینستاگرام احتمالاً مبالغ بیشتری را پیشنهاد می‌کنند، شما هم باید خود را آماده کنید تا برای تعداد دفعات نمایش تبلیغ و کلیک‌ها، هزینه‌ی بیشتری بپردازید. به‌طور مثال، با تخصیص ۵۰۰ دلار بودجه برای تبلیغات اینستاگرام و پیشنهاد مبلغ ۲ دلار به ازای هر کلیک، فقط می‌توانید ۲۵۰ کلیک روی تبلیغ خود داشته باشید.

امتیاز آگهی:

یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار بر هزینه‌ی تبلیغ در اینستاگرام، امتیاز آگهی شماست. امتیاز آگهی شما توسط اینستاگرام و بر اساس واکنش‌های کاربران نسبت به آن تعیین می‌شود. هرچه کاربران بیشتری از طریق کلیک، لایک و کامنت‌ با تبلیغ شما ارتباط برقرار کنند، امتیاز آگهی شما هم افزایش می‌یابد. از طرف دیگر، اقداماتی مانند هاید کردن تبلیغ شما از طرف کاربران، باعث کاهش امتیاز آگهی شما می‌شود و به عملکرد تبلیغ شما آسیب می‌رساند. آگهی‌های دارای امتیاز بیشتر نسبت به آگهی‌های دارای امتیاز کم‌تر در موقعیت بهتری قرار می‌گیرند. داشتن یک تبلیغ با امتیاز بیشتر به این معنی است که شما مبلغ کم‌تری را برای تبلیغ در اینستاگرام پرداخت خواهید کرد. کلیک‌های بیشتری را روی آگهی‌تان دریافت می‌کنید و کاربران بیشتری را جذب خواهید کرد.

تخمین میزان مشارکت:

تخمین میزان مشارکت هم بر هزینه‌ی تبلیغات اینستاگرامی شما تاثیرگذار خواهد بود. این نرخ بر اساس احتمال میزان مشارکت افراد در تبلیغ شما بر اساس تعاملاتی مانند کلیک کردن، کامنت گذاشتن و… تعیین می‌شود. سیاست اینستاگرام، تبلیغ کردن آگهی‌هایی است که باعث تعامل بیشتر کاربران می‌شود. از این رو، اگر اینستاگرام تخمین بزند که افراد بیشتری با تبلیغ شما در تعامل خواهند بود، تبلیغ شما را در اولویت قرار می‌دهند و این به معنی پرداخت مبلغ کم‌تر و دریافت کلیک‌های بیشتر است.

رقابت:

موضوع رقابت همیشه بر هزینه‌ی تبلیغ در اینستاگرام تأثیر گذار است. همیشه در مسیر دستیابی به گروه خاصی از کاربران؛ رقبایی وجود دارند و این موضوع می‌تواند هزینه‌ی کمپین تبلیغات اینستاگرام شما را تغییر دهد. حضور افراد دیگر با قصد دستیابی به مخاطبان مدنظر شما، می‌تواند منجر به جنگ مناقصه شود. در این شرایط شرکت‌ها برای کسب جایگاه برتر باید با یکدیگر رقابت کنند و این می‌تواند به افزایش هزینه تبلیغات منجر شود.

طریقه هک اینستاگرام و روش های جلوگیری از آن

به جیبتان احترام بگذارید!

وقتی از تبلیغات در رسانه‌های اجتماعی صحبت می‌کنیم، هر تلاشی برای کاهش هزینه‌ی تبلیغات در این پلتفرم‌ها منطقی به نظر می‌رسد. برای کاهش هزینه‌ی تبلیغات در اینستاگرام و به حداکثر رساندن بازدهی چندین روش وجود دارد که در زیر آن‌ها را توضیح می‌دهیم:

از سیستم مناقصه‌ی خودکار استفاده کنید:

اگر در مساله‌ی تبلیغ در اینستاگرام یک تازه کار هستید، استفاده از سیستم مناقصه‌ی خودکار برای کمپین تبلیغاتی شما یک پیشنهاد مفید است. این روش، یک راه آسان برای دریافت بهترین پیشنهادهای متناسب با کمپین شما محسوب می‌شود و به شما کمک می‌کند تا مناسب‌ترین قیمت را برای تبلیغات اینستاگرام، پیشنهاد کنید.

هدف‌های معین و دقیقی را مشخص کنید:

هدف اصلی شما در هنگام تعیین چارچوب کمپین تبلیغات اینستاگرام باید دسترسی به افراد علاقه‌مند به محصولات یا خدمات شما باشد. برای رسیدن به بهترین نتایج در طول کمپین تبلیغاتی، لازم است تا از یک هدف‌گذاری دقیق برای دستیابی به مخاطب ایده‌آل خود بهره بگیرید. اینستاگرام به شما این اجازه را می‌دهد تا مخاطبان ایده‌آل پیجتان را از راه‌های زیر از میان کل کاربران انتخاب کنید.

مکان:

شما می‌توانید مخاطبان را بر اساس محل زندگیشان، از مقیاس یک کشور گرفته تا یک کدپستی هدف بگیرید.

جامعه‌شناسی:

اطلاعات جمعیتی، شامل اطلاعاتی مانند جنسیت، سن و نژاد رایج‌ترین روش‌ برای پیدا کردن کاربران ایده‌آل پیج محسوب می‌شود.

علائق:

در اثر تعاملات کاربران در رسانه‌های اجتماعی، علائق آن‌ها مشخص می‌شود و شما می‌توانید گروه‌های هدفتان را بر اساس علائقشان، تعیین کنید.

رفتارها:

الگوی رفتارهای خاص کاربران در شبکه‌های اجتماعی می‌تواند یکی دیگر عواملی باشد که به شما در تعیین کاربران ایده‌آلتان کمک کند.

مخاطبان سفارشی:

این دسته، مخاطبان منحصربه‌فرد کسب‌وکار شما هستند و شما می‌توانید در پروسه‌ی تبلیغ در اینستاگرام، با وارد کردن اطلاعاتی مانند آدرس‌های ایمیل، آن‌ها را در تبلیغات خودتان هدف قرار دهید.

مخاطبان مشابه:

با شناخت نسبت به کاربران علاقه‌مند به کسب‌وکار شما، می‌توانید افرادی با ویژگی‌ها و علائق مشابه آن‌ها را هم، هدف بگیرید. این افراد اگرچه هنوز از محصولات یا خدمات شما بی‌اطلاع هستند، می‌توانند مشتری‌های بالقوه‌ی شما محسوب شوند.

با یک هدف‌گذاری دقیق می‌توانید کاربران بیشتری را پیدا کنید که به محصولات و خدمات شما    علاقه‌مند باشند و به این ترتیب، با اجرای تبلیغاتی مناسب‌تر با علائق و نیازهای آن‌ها، ضمن کاهش هزینه‌ها، رتبه تبلیغاتی بالاتری کسب می‌کنید.

  • ایجاد صفحات مقصد مرتبط: ایجاد صفحات مقصد مرتبط با آگهی‌های تبلیغاتی، یکی دیگر از راه‌های عالی برای کاهش هزینه های تبلیغ در اینستاگرام است. بسیاری از شرکت‌ها در یک اشتباه رایج، کاربران را پس از کلیک روی تبلیغات اینستاگرامی، به صفحه‌ی اصلی خود هدایت می‌کنند. این اشتباه با هدایت کاربران به صفحات مقصد نامرتبط، باعث تضعیف نرخ تعامل می‌شود.
  • تبلیغ خود را تست کنید: اگر می‌خواهید هزینه‌ی تبلیغات اینستاگرامی خود را کاهش دهید، از تست کردن آن غافل نشوید. تست کردن کردن تبلیغ به شما کمک می‌کند تا بهترین نسخه ممکن تبلیغ را

اجرای تبلیغات اینستاگرامی

سوال همیشگی همه ما ، چگونه در اینستاگرام تبلیغ کنیم؟ در زمانی که آماده‌اید تا تبلیغ در اینستاگرام را اجرا کنید، سه راه مختلف برای شروع تبلیغات پیش پای شما قرار دارد:

  • در اپلیکیشن اینستاگرام: با ورود به قسمت تبلیغات در اپلیکیشن اینستاگرام، می‌توانید پست‌های قدیمی‌تان را دوباره در شکل یک آگهی تبلیغاتی، به اشتراک بگذارید.
  • از طریق Ads Manager فیسبوک: فرایند تبلیغات اینستاگرام از همان ابزار مدیریت تبلیغات فیسبوک، Ads Manager بهره می‌برد و شما می‌توانید تبلیغاتتان را از طریق این برنامه به شیوه‌ای ساده و کارآمد، اجرا کنید.
  • شرکت‌های همکار اینستاگرام: اگر وقت خالی ریادی ندارید یا برای اجرای کمپین تبلیغاتی‌تان به کمک کارشناسان نیاز دارید، می‌توانید از خدمات یکی از شرکت‌های همکار اینستاگرام و کارشناسان تاییدشده‌ی آن‌ها استفاده کنید.

اصول، قواعد و پروتکل‌های تبلیغ در اینستاگرام

حالا که از همه‌ی نکات لازم درباره‌ی سازوکار تبلیغات اینستاگرام آگاه شده‌اید، نوبت آن رسیده تا با اصول و قواعد کلیدی تبلیغ در اینستاگرام آشنا شوید. برخی ازاین پروتکل‌ها شامل موضوعات زیرند:

  • تبلیغات اینستاگرام را برای موبایل طراحی کنید. از آنجایی که اکثر کاربران از طریق موبایل‌هایشان به رسانه‌های اجتماعی دسترسی پیدا می‌کنند، باید با رعایت قواعدی مانند فیلمبرداری عمودی، استفاده حداقلی از محتوای متنی و انتخاب اندازه‌ی فوت‌ متناسب با صفحه‌ی موبایل، محتوای تبلیغات اینستاگرام را برای موبایل بهینه‌سازی کنید.
  • برای تبلیغ در اینستاگرام از ویدئو‌های کوتاه به‌اضافه‌ی انیمیشن‌ها و تصاویر جذاب استفاده کنید.
  • پیام کلیدی تبلیغ خود را با استفاده از عناصر بصری بیان کنید. از آنجایی که درصد قابل توجهی از کاربران هنگام استفاده از اینستاگرام، صدا را قطع می‌کند، تبلیغات شما باید به‌گونه‌‌ای طراحی شوند که در این شرایط هم پیام خود را به مخاطب منتقل کنند.

پیج مناسب برای تبلیغ اینستاگرام: خونه‌ی خاله کدوموره؟

یکی از عوامل موثر بر موفقیت کمپین تبلیغاتی شما در اینستاگرام، پیجی است که آن را انتخاب می کنید تا شما را تبلیغ کند. رعایت نکات زیر به شما کمک می‌کند تا مناسبترین پیج را برای تبلیغ در اینستاگرام پیدا کنید.

  • با بررسی پروفایل و بیوگرافی پیج، مطمئن شوید که موضوع پیج با تبلیغات شما چقدر تناسب دارد.
  • آمار پیج مانند لایک‌ها و فالوورها بررسی کنید.
  • کیفیت پست‌ها از نظر محتوایی را بررسی و آنالیز کنید.
  • واکنش کاربران نسبت به تبلیغات قبلی که توسط پیج انجام شده را بررسی کنید. 

رفع ارور های اینستاگرام فارسی

جوجه‌های خود را در آخر کمپین بشمارید!

بعد از ایجاد و انتشار یک تبلیغ در اینستاگرام، نوبت به ارزیابی و بررسی نتایج تبلیغات است. این مرحله که متاسفانه توسط بسیاری کسب‌وکارها نادیده گرفته می‌شود، می‌تواند باعث صرفه‌جویی در هزینه و زمان شود و همچنین موفقیت‌ تبلیغات شما در آینده را تضمین کند. شما می‌توانید با یکی از این دو روش نتیجه‌ی تبلیغاتتان در اینستاگرام را ارزیابی کنید:

  • ارزیابی از طریق اینستاگرام: قسمت اطلاعات آماری اینستاگرام (Insights) حاوی داده‌های پست‌ها مانند View، Reach، لایک‌ها، نظرات و اطلاعات دیگری است که می‌توان آن‌ها را از طریق اپلیکیشن اینستاگرام به‌آسانی به دست آورد.
  • ارزیابی از طریق Facebook Ads Manager: Ads Manager فیسبوک به نسبت اپلیکیشن موبایلی اینستاگرام، داده‌های بیشتری را در اختیار شما می‌گذارد. در اینجا می‌توانید نتایج کمپین تبلیغاتی‌تان را با دقت و جزئیات فراوان دنبال کنید و از داده‌ها به‌صورت یک فایل csv. یا xls. خروجی بگیرید.

سخن آخر

تبلیغ در اینستاگرام اگرچه بسیار موثر است، معجزه نمی‌کند. اگر صفحه‌ی کسب‌وکار شما از یک محتوای باکیفت برخوردار نباشد، اختصاص هزینه‌های زیاد برای تبلیغات چندان نتیجه بخش نخواهد بود. پس با اتخاذ یک استراتژی صحیح بر مبنای محتوای باکیفیت و تبلیغات هوشمندانه، کسب‌وکارتان را به موفقیت برسانید. حالا نوبت شماست که برای ما از تجربه‌هایان در تبلیغات اینستاگرام بگویید. آیا تا به حال از تبلیغات اینستاگرام استفاده کرده‌اید؟ به نظر شما استفاده از تبلیغات اینستاگرام برای بهبود اوضاع کسب‌وکار در شرایط فعلی چقدر راهکار مناسبی است؟

سؤالات متداول

در ایران امکان ایجاد چه نوع تبلیغاتی در شبکه اجتماعی اینستاگرام وجود دارد؟

برای اجرای تبلیغ در اینستاگرام در کشور ایران، روش‌های گسترده‌ای وجود دارد که محبوب‌ترینشان استفاده از آگهی‌های اسپانسر یا تبلیغ در پیج اینفلوئنسرهای محبوب به شمار می‌رود.

هزینه‌ی تبلیغات در اینستاگرام چقدر است؟

طبیعتاً با توجه به نوع تبلیغ، هزینه‌های تبلیغات در اینستاگرام هم متفاوت است. به‌طور مثال اگر بخواهید از  اینفلوئنسرها استفاده کنید، هرکدام از آن‌ها نرخ متفاوتی برای درج آگهی به شما اعلام می‌کنند.

رزرو وقت منتورینگ
مشاوره و هدایت کسب و کار شما !
قبلی هرچه فالورت بیشتر فروشتم بیشتر
بعدی رفع ارورهای برنامه اینستاگرام فارسی

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
دسته‌ها
  • اینستاگرام
  • تبلیغات
  • ترفندهای سایت
  • دیجیتال مارکتینگ
  • سئو سایت
  • سایت
  • کسب و کار
  • وردپرس
درباره ما

تیم تخصصی پاسیو، در تمامی مراحلِ مشاوره، آموزش، ایده ‌پردازی و ایجاد بستر فعالیت با شما همراه خواهد بود؛ تا فضایی پویا برای ایده‌ پردازی و مشارکت صاحبان کسب و کارها در فضای دیجیتال و غیر دیجیتال ایجاد کند. در شرکت دیجیتال مارکتینگ پاسیو می توانید یک سیستم فروش آنلاین با تمرکز بر برندسازی در فضای دیجیتال داشته باشید و در جهت رشد بیزینس، جذب مخاطب و فروش گام بردارید.

دسترسی سریع
  • دوره ها
  • وبلاگ
خدمات ما
  • منتورینگ
  • طراحی سایت
  • بیزینس پارتی
شبکه های اجتماعی
Instagram Telegram

شماره تماس:

09031602949

نماد ها :

تمامی حقوق این وبسایت مطعلق به اینستاپاسیو | instapasio می باشد.
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
ارسال به ایمیل
https://instapasio.ir/?p=178440
ورود
با شماره موبایل
آیا هنوز عضو نشده اید؟ اکنون ثبت نام کنید
بازنشانی رمزعبور
با شماره موبایل
ثبت نام
قبلا عضو شده اید؟ اکنون وارد شوید
محافظت شده توسط   
خدمات پاسیو
دسته بندی بلاگ
دوره های من
خدمات پاسیو
دسته بندی بلاگ

اینستاگرام

  • 29 نوشته

تبلیغات

  • 3 نوشته

ترفندهای سایت

  • 8 نوشته

دیجیتال مارکتینگ

  • 11 نوشته

سئو سایت

  • 13 نوشته

سایت

  • 10 نوشته

کسب و کار

  • 2 نوشته
دوره های من
برای مشاهده خریدهای خود باید وارد حساب کاربری خود شوید
Instagram Telegram
مرورگر شما از HTML5 پشتیبانی نمی کند.

سوالی دارید؟ از ما بپرسید، کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس می گیرند.

اینستاپاسیو

  • 09031602949
  • شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰ تا ۱۶
  • info@instapasio.ir