جستجو برای:
سبد خرید 0
  • خدمات ما
    • منتورینگ
    • طراحی سایت
    • بیزینس پارتی
    • تبلیغات
  • دوره ها
  • وبلاگ
  • تماس با ما
    • info@instapasio.ir

      09031602949

      کانال تلگرام
      اینستاگرام
  • خدمات ما
    • منتورینگ
    • طراحی سایت
    • بیزینس پارتی
    • تبلیغات
  • دوره ها
  • وبلاگ
  • تماس با ما
    • info@instapasio.ir

      09031602949

      کانال تلگرام
      اینستاگرام
  • خدمات ما
    • منتورینگ
    • طراحی سایت
    • بیزینس پارتی
    • تبلیغات
  • دوره ها
  • وبلاگ
  • تماس با ما
    • info@instapasio.ir

      09031602949

      کانال تلگرام
      اینستاگرام
ورود / عضویت
0

وبلاگ

instapasio > وبلاگ اصلی > اینستاگرام > چگونه محتوای اینستاگرام تولید کنید که رقبا در برابرش لنگ بیندازند؟

چگونه محتوای اینستاگرام تولید کنید که رقبا در برابرش لنگ بیندازند؟

22 مرداد 1402
ارسال شده توسط تیم سئو پاسیو
اینستاگرام

مقدمه

امروزه اینستاگرام پویاترین پلتفرم در میان تمام شبکه‌های اجتماعی برای کسب‌وکارها به شمار می‌رود.

بنیان آن بر پایه‌ی محتوای خاص تصویری (محتوا اینستاگرام) و در کنار آن ، متنی بنا شده است.

اگر قصد دارید با استفاده از این پلتفرم، کسب‌وکارتان را توسعه دهید ، نباید از اهمیت تولید محتوای اینستاگرام، به‌خصوص محتوای با کیفیت و جذاب، غافل شوید.

هر چند وقت یک‌بار، در سازوکار و ضوابط اینستاگرام تغییراتی به وجود می‌آید پس کاربران اینستاگرام باید خود را با روندهای جدید وفق دهند.

شاید تولید محتوای اینستاگرام ساده به‌نظر برسد؛

اما اگر قصدتان رقابت با رقبای اینستاگرامی کسب‌وکارتان باشد، قطعا باید دقیق، حرفه‌ای و طبق یک برنامه‌ریزی خاص انجام شود.

این برنامه‌ریزی استراتژی تولید محتوای اینستاگرام نام دارد.

استراتژی محتوای اینستاگرام یعنی از قبل برنامه‌ای تنظیم کنید که با بررسی آن بدانید چه چیزی را در چه زمانی و حتی چند وقت یک‌بار منتشر کنید.

در این مقاله، درباره‌ی استراتژی و روش‌های تولید محتوای اینستاگرام صحبت می‌کنیم تا بتوانید با کمک آن‌ها یک محتوای با کیفیت تولید کنید.

اسرارِ انتخابِ بهترین ارائه دهنده‌ی خدمات اینستاگرام

پای‌بست محتوا در اینستاگرام

تولید محتوای به‌معنای انتشار هدفمند محتواهای مختلف از عکس ، ویدئو و متن گرفته تا انواع دیگر است که با هدف ارائه و تاثیرگذاری بر مخاطبان طراحی می‌شود.

همان طور که می‌دانید اینستاگرام قبل از هر چیز، یک شبکه‌ی اجتماعی مبتنی بر انتشار عکس و محتوای تصویریست و به همین دلیل انتشار عکس یا ویدئو اصلی‌ترین شیوه‌ی تولید محتوا در این شبکه‌ی اجتماعی محسوب می‌شود؛

به عبارت دیگر، یک پست را بدون متن می‌توان در اینستاگرام به اشتراک گذاشت؛ اما بدون عکس یا ویدئو هیچ مطلبی در اینستاگرام قابل انتشار نیست.

محتواهای رنگارنگ اینستاگرامی

ساختار محتواهای اینستاگرام به دسته‌های مختلفی تقسیم می‌شوند که تولید محتوا برای پست، استوری، ریلز، آی جی تی وی، کمپین‌ها، محصولات و … از جمله مهم‌ترین آن‌ها محسوب می‌شوند.

پست‌های مغناطیسی بسازید

اگر قصد تولید محتوا برای فید یا پست اینستاگرامتان را دارید بهتر است از پست‌های carousel، پست‌هایی که از چند عکس و ویدئو تشکیل می‌شوند و می‌شود عکس‌ها و ویدئوها را ورق زد، استفاده کنید.

بر اساس یک تحقیق، استفاده از این شکل اشتراک‌گذاری محتوا، باعث افزایش نرخ تعامل پیج می‌شود.

به این نکته توجه کنید که چه عکسی را به‌عنوان اولین عکس یا عکس کاور، برای پست اینستاگرامتان قرار می‌دهید؛ عکس کاور یا اسلاید اول باید آنقدر جذاب باشد که مثل یک میدان مغناطیسی، کاربران را درون خودش فرو ببرد

برای اینکه مطمئن شوید که کاربران تمام عکس‌های موجود در پست‌های carousel را خواهند دید ، ضرری ندارد که در توضیحات زیر عکس‌ها یا حتی گوشه‌ی هر اسلاید به آن‌ها یادآوری کنید تا پست را ورق بزنند.

استوری‌های خلاقانه طراحی کنید

نکته‌ی جالب توجه درباره‌ی تولید محتوای استوری در اینستاگرام، وجود گزینه‎های مختلفی مانند عکس، متن، ویدئو، بومرنگ، استیکر، نظرسنجی، هشتگ، گیف، موسیقی و… است؛ پس همواره سعی کنید با ترکیب این المان‌ها در نحوه‌ی نمایش محصول یا خدمات خود خلاقیت به خرج دهید.

ویدئوهای کوتاه را در ریلز بریزید!

ریلز اینستاگرام به شما این امکان را می‌دهد که با استفاده فیلترهای مختلف، متن و موسیقی ویدئوهای ۱۵ ثانیه‌ای در اینستاگرام تولید کنید.

از این رلیزهای سرگرم کننده، منحصربه‌فرد و جذاب می‌توان برای انتشار ویدئوهایی مانند مقایسه‌ی قبل و بعدِ استفاده از محصول، ارائه‌ی نکات، آموزش ترفندها و ده‌ها ایده‌ی دیگر استفاده کرد.

IGTV شاه کلید رسیدن به صدر جدول !

محتوای ویدئویی بخش جدایی‌ناپذیری از استراتژی بازاریابی و تبلیغاتی در هر کسب‌وکاری به شمار می‌رود و ویدئوهای طولانی IGTV یک راه عالی برای جذب مخاطبان است که از آن‌ها می‌توانید به شکل‌های مختلفی مانند فیلم‌های آموزشی، تغییر کاربری ویدئوهای قدیمی، خلاصه کردن پادکست، مستندهای کوتاه و بسیاری موضوعات دیگر استفاده کنید.

پخش زنده همیشه جذاب است!

با استفاده از قابلیت لایو اینستاگرام، محتوای شما قبل از همه‌ی استوری‌ها در بالای فید قرار می‌گیرد و آن دسته از فالوورهای شما که نوتیفیکیشن لایو را خاموش نکرده‌اند، پیامی دریافت می‌کنند مبنی بر اینکه شما در حال پخش لایو هستید؛

علاوه بر این، پس از پایان لایو این امکان را دارید که آن را در قالب یک ویدئوی IGTV ذخیره کنید.

شما همچنین می‌توانید از لایو برای تولید محتوای اینستاگرام در موضوعات مختلفی مانند معرفی یک محصول و ویژگی‌های آن، برگزاری یک جلسه‌ی پرسش و پاسخ با کاربران، مصاحبه با اشخاص مختلف و همین طور روش‌ها و شیوه‌های دیگر استفاده کنید.

چرا محتوای با کیفیت همیشه حرف اول را می‌زند؟

شاید تصور کنید که با تولید محتوای اینستاگرام با هر کیفیتی در نهایت می‌توان فالوور جذب کرد؛ اما واقعیت چیز دیگریست.

اینستاگرام سیاره‌ایست که یک میلیارد و سیصد میلیون سکنه با سلیقه‌های گوناگون دارد.

یا دلش بخواهد بی‌آنکه بهره‌ای ببرد، هر روز بارها و بارها به آنجا سفر کند؟

بیشتر افراد ترجیح می‌دهند با حضور در دنیای اینستاگرام، چیز ارزشمندی نصیبشان شود؛

حتی اگر آن چیز یک لبخند کجکی یا یک تلخند کمرنگ و بی‌رمق باشد؛ برای همین تولید محتوای باکیفیت برای پیج اینستاگرامتان اهمیت زیادی دارد و نشان دهنده‌ی احترام ما به وقت فالوورهایمان است.

خلق محتوای با کیفیت علاوه بر احترام به مخاطب و ایجاد حس ارزشمندی در او، مزایایی دیگری هم دارد که در ادامه آن‌ها را بیان می‌کنیم:

  • بهبود تعامل فالوورها با شما: یکی از نخستین تاثیرات تولید محتوای با کیفیت در اینستاگرام، افزایش و بهبود تعامل کاربرانتان با شماست. براساس مطالعات صورت گرفته، شما برای اثر‌گذاری بر کاربری که محتوای شما را می‌بیند تنها ۸ ثانیه فرصت دارید؛ بنابراین، باید از این ۸ ثانیه به بهترین نحو استفاده کنید و از او با محتوای ناب، به نحو احسن پذیرایی کنید؛ درست مثل زمانی که مهمانی را به خانهتان دعوت می‌کنید و بهترین میوه‌هایی را که دارید برای پذیرایی جلوی او قرار می‌دهید.

تولید محتوای اینستاگرام در صورتی که بر اساس برنامه‌ریزی باشد و اصولی پیش برود، می‌تواند در همین ۸ ثانیه هم کار خودش را انجام دهد.

صفر تا صد اینستاگرام فقط در ۱۵ دقیقه

در صورتی که محتوای شما بر مخاطب تاثیر بگذارد، او با محتوای شما تعامل خواهد داشت؛ پست‌هایتان را لایک می‌کند، برایتان کامنت می‌گذارد، به استوری‌هایتان ری‌اکت نشان می‌دهد و در نهایت شانس خرید محصولاتتان هم افزایش می‌یابد. به همین دلیل، تولید محتوای اینستاگرام همواره باید با هدف افزایش نرخ تعامل اینستاگرام انجام شود.

.

  1. افزایش اعتماد فالوورها: یکی دیگر از مزایای تولید محتوای باکیفیت در اینستاگرام، افزایش اعتماد فالوورها به شماست. فراموش نکنید هیچ کاربری تا زمانی که نتواند به شما اعتماد کند، از شما خرید هم نمی‌کند. مخاطب راحت‌تر از چیزی که فکرش را بکنید می‌تواند تشخیص دهد محتوای شما چقدر ارزشمند است. او از خودش می‌پرسد که این محتوا تنها برای سودآوری بیشتر ایجاد شده یا قرار است من هم – به‌عنوان مخاطب، خریدار و…- از آن بهره ببرم؟ اگر محتوای شما به‌گونه‌ای باشد که مخاطب نتواند سهم خودش را در مواجه با آن به‌طور دقیق تشخیص دهد، اعتماد هم نخواهد کرد؛ پس قبل از هر چیز نیاز مشتری را در نظر بگیرید و سپس تلاش کنید تا این نیاز را با محتوایتان به بهترین شکل ممکن برطرف کنید.
  2. پیشی گرفتن از رقبای بالقوه: تولید محتوای اینستاگرام به شرطی که بر پایه‌ی اصول باشد، می‌تواند شما را یک سر و گردن بالاتر از رقبایتان قرار دهد. در هر زمینه‌ای که فعالیت کنید، قطعا رقبای زیادی در حال تلاش برای دستیابی به همان اهدافی هستند که شما هم برای رسیدن به آن‌ها می‌کوشید. پس اگر می‌خواهید فاصله‌ی مطمئنی بین خود و رقیبانتان ایجاد کنید، مطمئن شوید که برای تولید محتوا در اینستاگرام وقت کافی می‌گذارید و محتوای ارزشمندی خلق می‌کنید.
  3. کسب شهرت و اعتبار بیشتر: خلق محتوای ارزشمند و تاثیرگذار می‌تواند خیلی سریع‌تر از چیزی که فکرش را بکنید، برایتان شهرت و اعتبار به ارمغان بیاورد و شما را به یک اینستاگرامر موفق تبدیل کند. این اتفاق از دو طریق رخ خواهد داد؛ اول اینکه کاربران با دیدن محتوای باکیفیت شما، شروع به بازنشر یا صحبت درباره‌ی آن می‌کنند و دوم اینکه خود اینستاگرام باتوجه به بازخوردهای خوبی که از پیج شما دریافت می‌کند، محتوایتان را بیشتر در معرض دید کاربران قرار می‌دهد که این خود باعث افزایش بازدیدهایتان خواهد شد.

استراتژی خوب، خیلی خوب است!

استراتژی تولید محتوای اینستاگرام به‌معنای انطباقِ فرایند تولید محتوای شما با الگوریتم‌های اینستاگرام و پیروی از قواعد و روندهاییست که اینستاگرام بر پایه‌ی آن‌ها محتواها را ارزش‌گذاری می‌کند.

رعایت آن‌ها منجر به بیشتر دیده شدن در این پلتفرم خواهد بود.

یک استراتژی محتوای اینستاگرام قدرتمند علاوه بر انعطاف‌پذیری در برابر تغییرات دستورالعمل‌ها و قواعد، مسائلی مانند زمان پست گذاشتن، تم‌ و سبک محتوا، تلاش برای تعامل بیشتر با مخاطب، سازگاری بصری، نحوه‌ی ایجاد و استفاده‌ی اصولی از هشتگ‌ها و… را پوشش می‌دهد.

محتوای پر بازدید با خودش جایزه دارد!

تولید محتوای پربازدید در اینستاگرام نیازمند یک استراتژی قدرتمند است. در ادامه با نکات و قواعدی آشنا می‌شوید که با رعایت آن‌ها  امکان تولید محتواهای پربازدیدتری را خواهید داشت:

۱ـ تمام محتواهای تولید شده را تجزیه‌ و‌ تحلیل کنید

برای آنالیز تولید محتوای اینستاگرام یک دفترچه یادداشت در نظر بگیرید؛ در آن بهترین پست‌ها از نظر عملکرد را مشخص کنید و ببینید چه نوع پست‌هایی تعامل بهتری را با مخاطب ایجاد می‌کنند. یادتان باشد که تاریخ و نتایج هر آنالیز را یادداشت کنید.

در تجزیه‌ و‌ تحلیل محتواهای تولید شده ، عواملی مانند آمار کلیک روی لینک بیو، نوع محتوا، تعداد سیوها و شیرها تاثیرگذارند که در ادامه تک‌تکشان را معرفی می‌کنیم.

آنالیز آمار کلیک‌ها روی لینک بیو:

این آمار، یک معیار بسیار مهم برای آنالیز محتوا و عملکرد شما در اینستاگرام به شمار می‌رود.

بازدید یک کاربر از پروفایل اینستاگرام شما به‌معنای آن است که کاربر پس از دیدن یکی از پست‌های شما، با یک کلیک اضافی، از پروفایل شما دیدن کرده است.

وقتی شخصی از پروفایل شما بازدید می‌کند، می‌بیند که شما چه کسی هستید، چه می‌کنید و چرا باید شما را دنبال کند.

اینستاگرام، همچنین به شما این امکان را می‌دهد تا یک آدرس URL به بیوی خود اضافه کنید که می‌تواند شامل آدرس سایت یا وبلاگ یا پادکست یا هر آدرس اینترنتی دیگری باشد که می‌خواهید آن را تبلیغ کنید.

برای اطلاع از تعداد کلیک‌ها روی لینک بیوی اینستاگرام، به قسمت Accounts Reached در Insights بروید.

در اینجا خواهید دید که کاربران در چه بازه‌ی زمانی بیشتر روی لینک‌ بیو کلیک کرده‌اند و از این طریق وارد سایت یا وبلاگ شما شده‌اند.

تنظیمات اینستاگرام؛ از جزء تا کل

با تجزیه‌و‌تحلیل و آنالیز کلیک‌ها روی لینک بیو، متوجه می‌شوید که مخاطبان شما از شما توقع چه نوعی از تولید محتوای اینستاگرام را دارند.

اشتراک گذاشتن چه پست‌هایی آنها را برای رفتن به وبسایت شمابیشتر ترغیب می‌کند.

عملکرد تولید محتوای اینستاگرام را تجزیه‌و‌تحلیل کنید:

همان طور که گفتیم به پنج نوع مختلف می‌توان یک محتوای اینستاگرامی تولید کرد: فید، استوری، لایو، IGTV و رلیز.

بهتر است که در ابتدا از همه‌ی ابزارهای تولید محتوا در اینستاگرام استفاده کنید، سپس به آمارها نگاهی بیندازید و ببینید که از کدام روش بیشترین تعامل را به‌دست می‌آورید. مخاطبان شما بهترین قضاوت‌گران شما هستند و به شما خواهند گفت که تولیدِ چه شکل محتوایی را بهتر است ادامه دهید.

تعداد سیوها و اشتراک‌گذاری‌ها را تجزیه‌و‌تحلیل کنید:

سیو و اشتراک‌گذاری دو معیار ضروری در تعیین مسیر تولید محتوای اینستاگرام و نوع محتوایی هستند که باید پست کنید؛ پس از خودتان بپرسید که: چه نوع محتوایی باعث می‌شود فالوورها بخواهند پست من را ذخیره کنند؟

۲- هشتگ‌های مختلف را آنالیز و بهترینشان را شناسایی کنید

هشتگ‌ها کلمات کلیدی هستند که می‌توانید از آن‌ها برای دسته‌بندی پست‌های خود در اینستاگرام استفاده کنید. همچنین هشتگ‌گذاری پست‌ها به کاربران کمک می‌کند تا پست‌هایی دلخواهشان را ساده‌تر پیدا کنند و برندتان را نیز سریع‌تر بشناسند؛ اما واقعیت این است که اکثر افراد معمولاً هنگام استفاده از هشتگ‌های اینستاگرام گیج می شوند.

هشتگ‌ها ابزارهای فوق‌العاده‌ای هستند؛ ولی استفاده‌ی بیش از حد و غیراصولی از آن‌ها، می‌تواند نه تنها اوضاع را برای نرخ تعامل شما در اینستاگرام بدتر کند، بلکه با سردرگم کردن کاربران، باعث می‌شود مخاطبان مناسبی هم جذب پیج شما نشوند.

هشتگ‌ها قدرت خود را از اکانت‌هایی می‌گیرند که آن‌ها را دنبال می‌کنند؛ پس اگر روی یک هشتگ کلیک کنید، می‌توانید تعداد فالوورهای ان هشتگ را ببینید؛ فالوور بیشتر در یک هشتگ یعنی احتمالا افراد بیشتری از پستتان بازدید خواهند کرد.

در مجموع انواع مختلفی از هشتگ‌ها وجود دارد که می‌توانید برای ارتقای شهرت برند یا کسب‌وکارتان از آن‌ها استفاده کنید. از جمله: هشتگ‌های عمومی، هشتگ‌ برندهای مختلف، هشتگ‌های اجتماعی، هشتگ‌های اماکن و… .

اکثر برندها هشتگ‌ها را در کپشن پستشان جا می‌دهند. علاوه بر این سعی کنید حداکثر ۳۰ هشتگ در یک پست قرار دهید.

دوره‌ی کسب درآمد از اینستاگرام با بلاگری فروش + دوره‌ی بلاگری بدون چهره

۳- طول کپشن‌ها را در پست‌هایتان بررسی کنید

فراموش نکنید که اکثر کاربران به سرعت در فید اینستاگرام، پست‌ها را اسکرول می‌کنند.

پس بهتر است تا جای ممکن کپشن را خلاصه کنید؛ در همان سه خط اول، مطمئن شوید که پیام اصلی را به مخاطب منتقل کرده‌اید.

همین طور اطمینان حاصل کنید که عنوان به قدر کافی جذاب است و مخاطبانتان را به خواندن ادامه‌ی کپشن ترغیب می‌کند.

خط اول کپشن حکم کرم روی قلاب ماهیگیری را دارد.

هرچه کرم خوشمزه‌تر ، تعداد ماهی‌های صید شده بیشتر !

اگر نگران تولیدمحتوای پیج اینستاگرام خود هستید باید به شما یک خبر خوشحال‌کننده بدهیم. فقط کافیست به این صفحه(لینک داخلی شود به صفحه ی دوره ی کارخانه ی محتواسازی) سری بزنید تا خودتان از خبر خوب مطلع شوید!

موج سواری روی ترندها چیست و چگونه به کسب و کار ما کمک می‌کند؟

ترندهای اینستاگرام، موضوعات و هشتگ‌های خاصی هستند که در یک بازه‌ی زمانی با توجه و استقبال کاربران در یک کشور یا حتی در کل جهان روبرو می‌شوند.

حالا باید با این ترندها چه کنیم؟ و این ترندها چگونه به کسب و کار ما کمک می‌کنند؟ ترندهای اینستاگرام، می‌توانند باعث موفقیت استراتژی شما در تولید محتوای اینستاگرام شوند یا آن را با شکست روبرو کنند.

روندها و ترند های اینستاگرام همواره در حال تغییر هستند.

به عبارتی “وقتی نوبت روند و ترندهای اینستاگرام می‌شود، تنها چیزی که ثابت است نفس تغییر است.” برای یک موج‌سواری موفق، قبل از هرچیز باید از ترند‌های روز آگاه باشید.

پیج‌های خبری را فالو کنید و به اصطلاح آپدیت باشید تا ببنید چه چیزی روی بورس است.

حالا باید سعی کنید که محتوایتان را به نحوی با ترندها مرتبط کنید. موج سواری روی ترندها زمانی اتفاق می‌افتد است که پست شما در اکسپلورر یا برترین نتایج سرچ یک هشتگ ظاهر شود.

.

این اتفاق باعث می‌شود تا برای کسانی که شما را فالو نمی‌‌کنند هم نمایش داده شود.

به این ترتیب حجم بالایی از ویو را تجربه می‌کنید.

معمولاً در صفحه‌ی‌ اکسپلورر یا با سرچ یک هشتگ خاص، کاربران پست‌ها و استوری‌های پرطرفدار را بر اساس لایک‌ها و علایقشان می‌بینند.

بنابراین کاربرانی که پست‌های شما را می بینند احتمالاً علایقی مرتبط با کسب‌وکار شما دارند. به عبارت دیگر، موج سواری روی ترندهای اینستاگرام حتی می‌تواند به جذب فالوورهای جدید منجر شود.

اما توجه کنید که شما باید از یک ترند یا هشتگ به‌درستی استفاده کنید. فضا را بسنجید و به نحوی هوشمندانه محتوایتان را به ترند مرتبط کنید.

حتماً شما هم پست‌ها و استوری‌هایی دیده‌اید که که برای محتواهای نامرتبط از هشتگ‌های روز استفاده کرده‌اند؟ به شما چه حسی دست می‌دهد که ببینید کسی برای یک محتوای کمدی از هشتگ #آبادان_تسلیت استفاده کند؟ یا برندی که لباس‌هایش را با استیکر #در_خانه_بمانید استوری می‌کند؟

یک سو استفاده‌گر که به هر قیمتی می‌خواهد دیده شود.

شما به چنین پیجی اعتماد می‌کنید؟ مطمئن باشید که موج سواری روی ترندها به این شکل، اصلاً نتیجه‌ی خوبی در پی ندارد و به اعتبار برند شما لطمه‌ای جبران ناپذیر می‌زند. چه بسا ترند بعدی ابراز تنفر از چنین پیجی باشد!

هر کاری زمانی دارد!

برای مشخص کردن بهترین زمان برای ارسال پست برای برند و کسب‌وکارتان در اینستاگرام، این روش‌ها وجود دارد:

  • با استفاده از اپلیکیشن‌های آنالیز، زمان‌هایی که تعداد زیادتری از فالوورهای شما آنلاین هستند و بیشتر از پست‌هایتان بازدید می‌کنند را بیابید.
  • پست گذاشتن در بازه‌های زمانی مختلف را آزمایش کنید و پیشرفت خود را بسنجید.
  • ببینید رقبایتان در چه بازه‌های زمانی بیشتر پست می‌گذارند.

محتوایتان را به سقف اکسپلورر بچسبانید!

در ادامه به راهکارهایی اشاره می‌کنیم که کمک می‌کنند تا محتوای شما به اکسپلورر برسد:

  • تولید محتوای با‌کیفیت و متمایز؛
  • دنبال کردن ترندها و استفاده از هشتگ‌های پرطرفدار و در عین حال مرتبط با برند؛
  • ایجاد هشتگ‌های جدید و مختص برند شما؛
  • همکاری با اینفلوئنسرها؛
  • تگ کردن لوکیشن؛
  • تگ کردن اکانت‌های دیگر؛
  • به‌دست آوردن مناسب‌ترین زمان پست کردن محتوا؛
  • استفاده از کپشن‌های اصولی و مختصر به منظور افزایش تعامل با مخاطب.

سخن آخر

امروزه صاحبان پیج‌های تجاری برای موفقیت برندهایشان ‌در شبکه‌های اجتماعی، با فهرستی طولانی از معیارها و باید‌ها و نباید‌هایی مواجه هستند که باید از آن‌ها پیروی کنند؛ به همین دلیل، اندازه‌گیری دقیق میزان موفقیت استراتژی شما در تولید محتوای اینستاگرام می‌تواند بسیار دشوار به نظر برسد. با وجود این، اتخاذ یک استراتژی قدرتمند تولید محتوا، می‌تواند محتوا و به‌دنبال آن کسب‌وکار و برندتان را همواره بالاتر از رقبایتان قرار دهد.

اگر تجربه‌ای از مدیریت پیج بیزنسی یا کریتوری دارید لطفا در کامنت‌ها به ما بگویید.

اگر صاحب یک پیج بگویید که به نظر شما موثرترین روش برای تولید محتوای اینستاگرام کدام است؟

به نظر شما طول مناسب برای کپشن‌های اینستاگرام به‌طور متوسط چقدر است؟ همچنین خوشحال می‌شویم درباره‌ی استراتژی‌های پیج خود برای ما بنویسید.

سؤالات متداول

۱-تولید کدام نوع محتوا در اینستاگرام موثرتر است؟

پاسخ این سؤال کاملاً به شما و نوع کسب‌وکارتان بستگی دارد. روشی که برای یک برند معجزه می‌کند، می‌تواند منجر به شکست برند دیگری شود.

پس برای فهمیدن موثرترین روش تولید محتوای اینستاگرام، باید با استفاده از توصیه‌ها و روش‌هایی که در این مقاله به آن‌ها اشاره کردیم، موثرترین استراتژی را انتخاب آزمایش کنید.

۲- برای تولید محتوای اینستاگرام چقدر باید هزینه کنیم؟

علاوه بر این به نوع محتوایی که شما نیاز دارید هم بستگی دارد؛ با این حال با جست‌وجو در گوگل می‌توانید به نرخ معمول و تعرفه‌ی متوسط این خدمات دست بیابید.

فراموش نکنید که هزینه به تعداد پست‌ها و اینکه ویدئو هستند یا تصویر گرافیکی یا… نیز بستگی دارد.

ابزارهای آنالیز اینستاگرام؛ دریچه‌ای به سوی پیشرفت

رزرو وقت منتورینگ
مشاوره و هدایت کسب و کار شما !
قبلی اسرارِ انتخابِ بهترین ارائه دهنده‌ی خدمات اینستاگرام
بعدی تنظیمات اینستاگرام؛ از جزء تا کل

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
دسته‌ها
  • اینستاگرام
  • تبلیغات
  • ترفندهای سایت
  • دیجیتال مارکتینگ
  • سئو سایت
  • سایت
  • کسب و کار
  • وردپرس
درباره ما

تیم تخصصی پاسیو، در تمامی مراحلِ مشاوره، آموزش، ایده ‌پردازی و ایجاد بستر فعالیت با شما همراه خواهد بود؛ تا فضایی پویا برای ایده‌ پردازی و مشارکت صاحبان کسب و کارها در فضای دیجیتال و غیر دیجیتال ایجاد کند. در شرکت دیجیتال مارکتینگ پاسیو می توانید یک سیستم فروش آنلاین با تمرکز بر برندسازی در فضای دیجیتال داشته باشید و در جهت رشد بیزینس، جذب مخاطب و فروش گام بردارید.

دسترسی سریع
  • دوره ها
  • وبلاگ
خدمات ما
  • منتورینگ
  • طراحی سایت
  • بیزینس پارتی
شبکه های اجتماعی
Instagram Telegram

شماره تماس:

09031602949

نماد ها :

تمامی حقوق این وبسایت مطعلق به اینستاپاسیو | instapasio می باشد.
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
ارسال به ایمیل
https://instapasio.ir/?p=178467
ورود
با شماره موبایل
آیا هنوز عضو نشده اید؟ اکنون ثبت نام کنید
بازنشانی رمزعبور
با شماره موبایل
ثبت نام
قبلا عضو شده اید؟ اکنون وارد شوید
محافظت شده توسط   
خدمات پاسیو
دسته بندی بلاگ
دوره های من
خدمات پاسیو
دسته بندی بلاگ

اینستاگرام

  • 29 نوشته

تبلیغات

  • 3 نوشته

ترفندهای سایت

  • 8 نوشته

دیجیتال مارکتینگ

  • 11 نوشته

سئو سایت

  • 13 نوشته

سایت

  • 10 نوشته

کسب و کار

  • 2 نوشته
دوره های من
برای مشاهده خریدهای خود باید وارد حساب کاربری خود شوید
Instagram Telegram
مرورگر شما از HTML5 پشتیبانی نمی کند.

سوالی دارید؟ از ما بپرسید، کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس می گیرند.

اینستاپاسیو

  • 09031602949
  • شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰ تا ۱۶
  • info@instapasio.ir